`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Gua Panassss....

Wednesday, May 11, 2011

Gua Panassss....

Gua panas betul la sejak dua tiga hari ni, memang cuaca pun panass jer ni, Ujian dari allah.


Tapi yang lagi buat gua panass, sorang malaun yg duk maki hamun kerajaan kat FB. Aduh, habis semua polisi atau apa jer yang kerajaan buat, dimaki hamunnya. Semua tak betul, semua salah.


Apa lah yg jaki sangat denga gomen ni? kau tu baru dua tiga kali mengundi ja. Baru orang kasi jawatan utk berpolitik ja. Bukannya kau tu Wakil Rakyat, kalau bertanding pun belum tentu orang kampung lu undi.


Gua macam tak sabar nak tunggu PRU13, gua nak tgk mamat ni jadi calon ke tak? kalau jadi gua nak dia menang, gua nak dia jadi PM. Gua nak tengok seTerror mana dia ni.... tupun kalau jadik calon la.....

Labels:

4 Comments:

Blogger kingbinjai said...

Jadi tempoyak bole kot

Tuesday, May 24, 2011 10:22:00 PM  
Blogger Hamka said...

aku hutang kau rm 5 ringgit, aku maybank2u tak, : )

Friday, July 29, 2011 8:48:00 AM  
Blogger Hamka said...

silap, ada maybank akaun tak?

Friday, July 29, 2011 8:49:00 AM  
Blogger ontahsapo said...

hutang mender pulak ni Hamka?

Thursday, October 06, 2011 10:08:00 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home