`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Expose Mistik

Friday, April 15, 2011

Expose Mistik

Aku suka layan expose mistik ni. Dah 2 kali aku tengok, walaupun yang ditunjuknya sama jer. Sorang pompuan pakai baju kurung dengan seluar, menjerit jerit maki hamun, kononya dirasuk.Merentan rentan melompat lompat.

Lepas tu ada sorang ustaz duk layan budak pompuan ni bercakap, gaduh gaduh, pastu aksi yang best bila bergelut dua dua orang ni dengan diakhiri ustaz tadi kena terajang.

Baru aku tau kenapa aku tak suka tengok program wrestling (WWF) yang diorang bergaduh gaduh tu, tu tak real lansung. Cerita expose mistik ni ada perempuan lawan lelaki.

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home