`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: CEWAH

Thursday, April 14, 2011

CEWAH

Tadi gua singgah Mirama sebab nak beli buku. Gua suka beli buku dari Naga sebab dia selalu bagi gua diskaun. Kali ni gua beli, gua dapat diskaun dan bebola daging percuma. Tq abang Naga.

Gua habis dah baca CEWAH, takder la panjang sangat, mukasuratnya pun sikit jer, sebab tu gua habis baca.

Saper yang suka melihat Pipi tak berbaju, baik anda beli sekarang sebelum habis.

Gua rasa Pipi tak la pandai sangat bermain bolasepak, dia main runcit runcit je, sebab dia fans Atsenal....


RM20, oklah tu.....

Labels:

2 Comments:

Blogger .:HalogAmora:. said...

aku dpt free. huhu! jgn jeles.

Monday, April 18, 2011 1:35:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

serius gua jeles.....

Monday, April 18, 2011 1:37:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home