`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: 2 Benda Orang Malaysia Benci Sangat

Monday, April 18, 2011

2 Benda Orang Malaysia Benci Sangat

..






Sepanjang kewarasan, aku boleh membuat kesimpulan bahawasanya 2 Benda yang paling ramai orang benci atau tak suka atau menyampah sangat sangat di Malaysia ini ialah :



Yang pertama : Politicians.
Apa saja yang dorang ni buat mesti mendapat kritikan. Kadang kadang gila maki hamun tahap gaban Z potong dua. Nak nak lagi kalau tersilap atau tersalah membuat sesuatu perkara, tahan telinga jer la. Walaupun kalau difikirkan, perkara tu baik, tapi mesti ada jugak yang akan kutuk, benci, hamun semua cukup. Sampaikan terhilang Jam Omega pun boleh jadi isu besar.



Yang Kedua : Manchester United.







Ha ha...........................

Labels: , ,

3 Comments:

Blogger aNIe said...

Setuju sgt yang pertama tu...hehehe

Monday, April 18, 2011 4:28:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

No 2?

Monday, April 18, 2011 11:21:00 PM  
Blogger Mak Su said...

sy tak tahu apa yang nak dibenci ;p

Wednesday, April 27, 2011 4:50:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home