`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Rebat Tol

Wednesday, July 15, 2009

Rebat Tol

PM umum 20% rebat tol kepada mereka yang menggunakan tol sekurang kurangnya 80 kali dalam sebulan.

Kalau kita guna tol sehari 2 kali, pergi dan balik kerja, maknanya kita harus kerja 40 hari sebulan. Susah la jugak tu, kalau pun hari cuti kita keluar jalan jalan mungkin boleh la dapat 80 kali sebulan. Tapi agak susah la.

Agak agak berapa peratus pulak rakyat yang berjaya mendapat rebat ini?






4 Comments:

Blogger Aku Bukan Bidadari said...

Aku dapat..sebab aku dh lebih dari 80 kali woh..

Wednesday, July 15, 2009 9:14:00 AM  
Blogger SPIweb said...

bukankah pergi balik sehari 4 kali lalu tol?

hala pergi:tol masuk & tol keluar
hala balik:tol masuk & tol keluar

klu betul kiraannye gini, dptlah kot 80x sebulan, dak?

Wednesday, July 15, 2009 1:14:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

untunglah korang kalau dapat claim, aku yilekkkk....

Thursday, July 16, 2009 3:55:00 PM  
Blogger KAMATO said...

aku kira2 jugak, macam susah je nak dapat

Monday, July 27, 2009 9:13:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home