`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Membuang Sawang

Wednesday, July 08, 2009

Membuang Sawang









Lama dah tak jenguk. Sampai lupa dah ada blog ni. Hari ni cuba nak update lah sikit.

Gambar taman negara yang janji nak uplot pun tak teruplot lagi. Hari ni dekat opis sejuk gila. Lama dah tak sejuk macam ni. Lepas orang datang servis dua bijik 2.5 HP aircond ni, hari ni tercari cari balik jaket buruk2 kat belakang tu. Habis semua tak muat dah. Sejuk betul ke aircond ni or hari ni pun sejuk gak sebab semalam hujan?


Lepas ni aku cuba nak uplot gambar di Taman negara. Dapat dua keping jadi la.


Salam Rejab.









0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home