`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Kapalai (2)

Wednesday, May 20, 2009

Kapalai (2)

Ni lagi aku nak tunjukkan gamabr yang aku snap kat Kapalai. Walaupun tak dapat nak tidur sini, tapi sampai dapat minum minum pun kira ok la. Nasib la ada orang nak bawak. Kalau tak tengok gambar je la.







Huh memang cantik kan, korang bayangkan lah yang ada duduk sini semua orang luar yang banggakan kecantikkan coral coral Malaysia.










Insyaallah, Julai ni aku turun lagi, kalau ada yang plan la......aku tumpang jer.....amiiinnnnnnnnnnnnnnn






Labels:

6 Comments:

Blogger Sastri said...

salam OS... kapalai ni kat mana? sabah ke? memang cantik tempatnya...

Sunday, May 24, 2009 1:20:00 PM  
Blogger Sastri said...

This comment has been removed by the author.

Sunday, May 24, 2009 1:21:00 PM  
Blogger Led said...

waahhh best ni

Tuesday, June 02, 2009 5:24:00 AM  
Blogger KAMATO said...

huh...teringan aku nak pegi

Thursday, June 04, 2009 4:45:00 PM  
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Lawa la. Kenapa namanya Kapalai ek?

Monday, June 08, 2009 4:01:00 PM  
Blogger nizamsani said...

cantiknya.

Thursday, June 18, 2009 3:45:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home