`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Kuih Muih

Friday, April 03, 2009

Kuih Muih

Kuih muih yang order dah sampai. Penuh peti ais office. Sedap sedap..... hmmmmmm. Tak sabar nak makan. Karipap, cucur badak dan kuih kacang. Susah nak dapat kuih kuih ni yang memang makan sekali nak lagi, so bila terjumpa orang yang buat ni, terus order tak hingat....

Ni stok untuk 2 minggu agaknya.....Yang dah order tu jangan lupa ambik yer, penuh freezer kat rumah ni.....hehehheheh


Kuih kuih...!!!!!

Kuih kuih......!!!!!!
















Labels: , , ,

9 Comments:

Blogger zino said...

mak ai.. nak berniaga ke? hehe

Friday, April 03, 2009 9:44:00 PM  
Blogger aNIe said...

OS...banyaknya kuih...yang akak berkenan tu...cucur badak & karipap...nak berniaga ke?

Friday, April 10, 2009 3:47:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

tak tak berniaga kak, makan sendiri jer, tu pun tak cukup tu... nak kena order lagi ni....

Friday, April 10, 2009 3:54:00 PM  
Blogger kingbinjai said...

ayooo cucur badak... feveret tuuuu

Friday, April 10, 2009 9:12:00 PM  
Blogger Led said...

niaga frozen food

Sunday, April 12, 2009 2:51:00 PM  
Blogger pB said...

salam


sedap tu

Tuesday, April 28, 2009 12:05:00 PM  
Blogger KAMATO said...

hai, bial pulak start meniaga kuih ni....

Thursday, May 07, 2009 8:01:00 AM  
Blogger 33 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優

Monday, February 01, 2010 5:00:00 PM  
Blogger ruru said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優

Thursday, February 25, 2010 4:20:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home