`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Wad di HKL

Friday, February 13, 2009

Wad di HKL






Aku minum dengan Din. Lepas pekena roti jantan dia selak selak surat khabar yang tak pernah aku beli tu.





Tiba tiba dia tanya, "kau ada sedara kat HKL tak?"


"Ada, apahal?" Beriya aku jawab.



"Cuba kau tanya dia, ada tak 'wad gila kuasa' Kat sana......"





Dia sambung selak selak lagi surat khabar tu. Memang aku tak pernah beli pun.









* Lepas ni mungkin ada la....








Labels:

5 Comments:

Blogger zino said...

ada berapa pesakit yg nak kena rawat kat sana ? hehe

Saturday, February 14, 2009 1:29:00 PM  
Blogger NONIE AZIZ said...

macam Bro. Zino plak yang urus pasal katil kat HKL hahahaha...

Monday, February 16, 2009 2:28:00 PM  
Blogger LED said...

klu ada wad camtu, rasa nyer sesak gak la HKL...

Monday, February 16, 2009 9:13:00 PM  
Blogger Mak Su said...

huh? ada?

Tuesday, February 17, 2009 4:15:00 PM  
Blogger KAMATO said...

agaknya kalau ada wad tu, memang ramai pesakitnya

Wednesday, February 18, 2009 2:16:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home