`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Lupa, Selamat Tahun Baru 1430 / 2009

Friday, January 02, 2009

Lupa, Selamat Tahun Baru 1430 / 2009


Aku lupa aku ada blog. Bila dapat call dari sorang awek, dia tanya rumah sewa yang iklan dalam blog tu kosong lagi ke? Baru aku teringat aku ada blog. Hahaha... nampak sangat tak tegar.

Sempena baru je masuk tahun baru Hijrah 1430 dan 2009, ok lagi kalau aku nak ucap selamat tahun baru pada semua yang terjengah blog aku yang dah berkarat ni.


Insyaaallah aku cuba menyibukkan diri untuk update tahun ni.




Ni ada sikit renungan :


Angin pagi ada rahsia yang nak beritahu
Jangan tidur semula
..

Kamu perlu minta apa yang kamu mahu

Jangan tidur semula....

Orang mundar mandir diluar pintu

Tempat bertemu dua dunia

Pintunya terbuka luas

Jangan tidur semula......

.....Jalaludin Rumi












Labels: , ,

3 Comments:

Blogger zino said...

macam mana boleh terlupa dengan blog ni.. sibuk sangat la kot..

selamat tahun baru ..

Saturday, January 03, 2009 8:17:00 AM  
Blogger Sastri said...

keskeskes... lupa ek...

selamat tahun baru OS...

Wednesday, January 14, 2009 10:44:00 AM  
Blogger Mak Su said...

aku suka juga jalaludin rumi, juga fansuri... puisi mereka best, metafora

Friday, January 30, 2009 6:01:00 PM  

Post a Comment

<< Home