`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Minyak Free

Wednesday, November 12, 2008

Minyak Free






Hari ni muka depan The Star aku tengok, Air Asia dah hapuskan cas untuk minyak. Yer fuel surcharge dah dihapuskan. Walaupun tak dijamin selama mana, tapi aku rasa ni kira berita baik untuk yang memang selalu terbang dengan Air Asia.


Kalau dulu paling tinggi penumpang akan bayar RM47 untuk cas minyak ni, tapi sekarang dah takder. So sepatutnya akan lebih murah la.


Trick ni aku rasa kena la dengan keadaan sekarang ni. Yer la harga minyak dunia dah turun, harga barangan tempatan tak turun. Tapi orang tetap akan terbang melancong.

Perkembangan dan pertandingan yang sihat antara Mas dengan Air Asia ni aku nampak baik bagi pengguna. yer kuasa ditangan anda. Pilihlah dengan tepat.




Aku suka tagline Air Asia yang baru, "we innovates, others immitates".
Makan dalam tu.





Labels:

4 Comments:

Blogger NONIE AZIZ said...

perghhhh...best ni....

Wednesday, November 12, 2008 10:40:00 AM  
Blogger Aku Bukan Bidadari said...

tagline tu..kekekek
tp elok gak depa berlumba2 yg untung kita kan kan kan

Wednesday, November 12, 2008 11:00:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

makan dalam punyer tagline.huhu..

Wednesday, November 12, 2008 3:05:00 PM  
Blogger Monster Mom said...

pedih..pedih...

Sure kluar nanah kat tlinga pak deris jala tu.... huhuhu...

Thursday, November 13, 2008 10:43:00 AM  

Post a Comment

<< Home