`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Wonder Pet

Friday, October 24, 2008

Wonder Pet

Orang dah kata, nanti bulan tiga, bulan tiga lah, yang duk sebuk sebuk nak tahu jugak apasal? Korang tak paham bahasa ke? Sekarang orang nak sambut kapal selam, nak sambut heli baru, nak sambut Datuk Shahrukh, nak sambut deepavali. Cuba sabar sikit!!





"apa yanggg.... penting.....?"


"Kerrr....jaa....sa.....ma!!!!"



"apa yanggg.... penting.....?"


"Kerrr....jaa....sa.....ma!!!!"








"apa yanggg.... penting.....?"


"Kerrr....jaa....sa.....ma!!!!"





Labels:

7 Comments:

Blogger zino said...

macam mana nak sabar ramai yg meninjau2 benda yg sama takut terlepas hehe

Friday, October 24, 2008 3:50:00 PM  
Blogger kingbinjai said...

"apa yang penting?"

"kerasama!!!"

Thursday, October 30, 2008 12:50:00 PM  
Blogger Mamamanja said...

anak MM suka citer wonder pets nih
hafal lagu dah

Friday, October 31, 2008 11:11:00 AM  
Blogger izawani/JEEN said...

Encik... tumpang tanya...

Anak saya suka sangat nyanyi... "apa yang penting.. kerjaaaa sama"

Itu sebenarnya lagu apa ? Dengar kat mana ? Saya tak pernah dengar lagu tu... saya ingat anak saya reka reka sendiri... hahaha...

Friday, October 31, 2008 1:17:00 PM  
Blogger Titicaca said...

hoh! kenapa aku tak paham pasal kerjasam anih? hmmm..

Friday, October 31, 2008 11:07:00 PM  
Blogger debikdebuk said...

aku masuk blog2 politik pun ada cerita benda ni. apa benda sebenarnya ek?

Saturday, November 01, 2008 3:54:00 PM  
Blogger LED said...

dikerjakan bersama2 kot, uhuk...

Saturday, November 01, 2008 6:09:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home