`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Buka Rumah

Wednesday, October 08, 2008

Buka Rumah







Aku tak paham. Kenapa Sabtu ni semua orang yang aku kenal nak buka rumah. Bila aku tengok kalendar dekat dinding tepi meja aku, 11 hb oktober, 2009. Atau 11 Syawal 1429. Selain dari Kuala Lumpur race Day, ada keputeraan Yg. dipertua Negeri Melaka.



Aku ada 7 jemputan rumah terbuka sabtu ni. Mana nak pergi, mana tak pergi?



Aku mesti pergi yang makanannya sedap. Lepas tu yang dekat dengan rumah aku, so tak susah nak balik nanti. Sabtu ni sure jem, so berhati hatilah...




*aku terpaksa kensel nak buat open house sabtu ni....!!!!!







8 Comments:

Blogger Aku Bukan Bidadari said...

OS..taun nih kalo ko wat open house pasti aku pi..psl aku nk collect duit raya..instead of asik aku jer kena bagi duit raya..alaalallaaa

Wednesday, October 08, 2008 2:49:00 PM  
Blogger ayu_mkay said...

salam OS :)

selamat hari raya ntuk OS sekeluarga.

weekend bulan ni makan free ajer.. yahoooooo.

OS bila nak buka rumah?

Thursday, October 09, 2008 1:41:00 PM  
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Bak sini alamat rumah kau. Aku nak datang.

Thursday, October 09, 2008 4:24:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

Tiara - ikut suka kau je, kalau kau dtg aku bagi la duit raya, tapi utk anak kau je...

Ayu - selamat hari raya, maaf zahir batin...

BP - hish datang je la, nak alamat plak, cam nak hantar kad raya jer....

Thursday, October 09, 2008 5:34:00 PM  
Blogger rina said...

awat x bukak rumah gak... ingat nak serbu gak...

Friday, October 10, 2008 3:39:00 PM  
Blogger zino said...

so akhirnya berapa rumah je dapat di buka? hehe

Monday, October 13, 2008 5:49:00 AM  
Blogger Unknown said...

pakcik rayo sakan ek!

Tuesday, October 14, 2008 11:31:00 AM  
Blogger rOhock said...

hahahha...

Monday, October 20, 2008 1:18:00 PM  

Post a Comment

<< Home