`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Qiammulail

Thursday, September 25, 2008

Qiammulail





Aku baru jer selesai tidurkan anak aku. Dia terjaga lepas batuk batuk, terus muntah. Habis nasi dengan lauk keluar balik. Agaknya kahak dah penuh tekak, sebab tu nak keluar jugak.


Yang best tu, lepas muntah depan pintu toilet, aku tukar baju dengan seluar dia, aku tepuk je atas bahu aku, tak sampai seminit sambung balik tidur.


Yang jadi masalah sekarang, aku pulak tak boleh tidur. Habis semua channel aku tukar, takder yang best. Ni tengah sambil sambil layan The Patriot dekat HBO.


Browse torrent takder lak series atau movie baru, Prison break dengan Heroes yang baru masuk kelmarin pun belum layan lagi.


Ni ada pulak alarm kereta duk memekak pagi pagi buta ni, cepat la bangun tuan punya kereta woiiii.... Mungkin tu alarm untuk kejut dia bangun sahur.





Labels:

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wah! penuh kekhusyukan ko punyer qiamullai ek.hehe..

Thursday, September 25, 2008 8:19:00 AM  
Blogger Unknown said...

ko quamulail dgn astro ek hehehe...anak ko tu dah bawak g clinic blom? cepat la bwk kesian dia.

Thursday, September 25, 2008 8:20:00 AM  
Blogger biskutrajin said...

heroes season 2 part 2 dh kuar eh?

Friday, September 26, 2008 9:30:00 AM  
Blogger Monster Mom said...

Sib baik dia tak muntah kat dlm lauk sahur...kalu tak.. nahas...

selamat menyambut aidilfitri di SP

Sunday, September 28, 2008 11:13:00 AM  
Blogger zino said...

qiam dengan astro ke...? hehe

selamat hari raya maaf zahir batin.. bila nak balik kampong ni..

Monday, September 29, 2008 11:07:00 AM  
Blogger Mak Su said...

selamat hari raya, semoga berbahagia selalu

Tuesday, September 30, 2008 11:15:00 AM  
Blogger sinaganaga said...

HA HA.

Friday, October 03, 2008 6:38:00 PM  
Blogger KAMATO said...

Salam Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin

Tuesday, October 07, 2008 12:32:00 PM  

Post a Comment

<< Home