`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Kerani GRO

Wednesday, August 27, 2008

Kerani GRO







L(bukan nama sebenar) tumpang aku balik minggu lepas. Selalu bila hujan atau dah takder orang kat pejabat, memang dia akan tumpang aku balik. Dia penakut sikit.


Tiba simpang rumah dia, aku nampak sorang awek ranggi sedang beli roti dari abang india naik motor. Pakai seluar hitam, berkemeja-T warna putih, tuck in, bertumit tinggi.



"Wah ada awek duduk sebelah rumah kau, patut selalu nak balik awal" aku cuba nak menyindir.



"Haaa... tu kerani GRO tu..."



"Main sedap mulut kau jer, pantang ranggi sikit GRO"



"Iyerrr... dia sendiri cakap kat aku, kalau tak percaya nanti kat tengok baju dia pakai tu...."




Sampai depan rumah dia, aku close up baju kemeja-T awek tadi. Betul betul kat dada kiri dia. Aku nampak ada embroidery .. "AGRO Bank".





Choiiiiiiiiiiii..........................







Labels: , ,

6 Comments:

Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Cuba kau tanya aGRO Bank cawangan mana?

Ha ha hsa!

Wednesday, August 27, 2008 2:22:00 PM  
Blogger su said...

haha..ye x ye jugak kan?

lawak tul lah!

Wednesday, August 27, 2008 4:36:00 PM  
Blogger .:HalogAmora:. said...

AWAT LAAAAA LAGU TU....

Friday, August 29, 2008 10:38:00 AM  
Blogger AzurA said...

halo... first time singgah nin..eh bukan..first time drop komen... tengok tajuk cam saspen..rupanyer.. ha ha ha..kang denga dek member kerja agro bank..mau kena bantai..huhuhuhuhu

Sunday, August 31, 2008 2:03:00 AM  
Blogger Sastri said...

keskeskes... tak pasal2 dia kena label GRO ek... :p

weh, mana alamat?

Sunday, August 31, 2008 7:14:00 PM  
Blogger biskutrajin said...

hooisshhh...ingt betoi dah td...btw, slamt knal...

Tuesday, September 02, 2008 2:14:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home