`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Awas Cermin !!!

Friday, May 23, 2008

Awas Cermin !!!







Ahad lepas aku jenjalan dekat Great Eastern Mall dengan family. window shopping ni kekadang best, sebab boleh tengok je apa apa barang yang dijual, walaupun sebenarnya tak berminat nak beli pun.


Tapi, bahayanya window shopping ni kalau dah terlalu asyik duk tengok tengok jer, sampai lupa kan keselamatan. Di tingkat atas, my wife duk baik punya layan tengok satu kedai jual gelang, terhantuk cermin kedai tu. Yer la duk pandang dari luar jer, last last lupa benda tu dalam cermin, ha terhantuk kepala you... hahaahha..... aku gelak sakan....!!


Sampai ground floor, kedai kat tepi tangga tu ada pulak jual gelang tungsten la, apa la, kami layan lagi. Tengok tengok jer. Aku pulak terhantuk cermin dia. Hampeh betul punya baik duk tengok key chain superman dia, tak perasan benda tu dalam cermin. Berpinau jugak kepala aku... melatah la makcik salesgirl ru...


Apa lagi, aku pulak la kena gelak....hampes...!!!



Awas kalau tengok gelang dari luar kedai.....!!!





Labels: , ,

1 Comments:

Blogger Ted said...

hehehe..penah gak kene..tapi siap bedebuk jatuh ke lantai..pe lagi ketawa je la

Monday, May 26, 2008 11:07:00 AM  

Post a Comment

<< Home