`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Rahsia Dua Beranak

Monday, June 04, 2007

Rahsia Dua Beranak





Senja. Aku sampai agak lewat hari ni. Apalah didalam kepala anak aku tu, dua tiga hari ni babah asik lewat jer. Kalau bagi alasan jem', dia bukan paham pun. So terpaksa hulur sebijik gula gula hudson. Walaupun bibik tak akan bersetuju sengan rasuah aku tu. Katanya nanti giginya rosak.



Mama belum sampai. Seperti biasa aku mandikan Zaref. Terasa sikit malas hari ini. Aku capai 'pull up pants' huggies jer. Senang, tarik ke atas jer.







"Ok siap! jom babah kasi dekat bibik...!"



Bila dia berjalan, baru aku perasan, apsal kembung semacam jer ni.







"Eh.. Zaref poopoo ker...?"




Selamber dia jer " takk...!"



"Meh sini babah tengok, poopoo tak nak cakap ni, biasa...!!!"



"takk...!"











Setelah dikaji periksa, oopsss.... terbalik la...!



"Zaref jangan cakap dengan mama tau, ni rahsia kita dua jer..!"











Nota utk ibu2 dan bapa2* Pull up pants, ada tanda yang mana depan dan yang mana belakang, sila semak..!!!!!







Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home