`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Capati Sardin

Wednesday, June 20, 2007

Capati Sardin







Belum aku sempat order, datang seorang macha memberikan surat khabar Utusan Malaysia kepada aku. Katanya percuma hari ini. Aku jangkakan hari ini hari jadi pemilik kedai makan ini ataupun hari ulangtahun perkahwinannya.







Aku : 'The Star' tadak ka..?

Dia : Tara la Boss, kita semua melayu juga...!!






Oh patutlah ramai dah jadik menteri.







Aku : err.. capati sardin satu..... mamak punya...!!!













Marilah kita ramai ramai mendaftar sebagai ahli UMNO ... !!









Labels: , , , ,

2 Comments:

Blogger adie said...

haha..saya jadik menteri pasal saya ada kebolehan..haha..kebolehan putar belit jawapan...haha..

Wednesday, June 20, 2007 1:27:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

penyu - sensitif tu....

Wednesday, June 20, 2007 6:04:00 PM  

Post a Comment

<< Home