`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Spiderman nak salam

Monday, May 21, 2007

Spiderman nak salam







Memang spiderman ni meninggalkan kesan kepada anak aku. Pantang keluar iklan spiderman jer, mata tak berkelip tengok tv. Walaupun dia tak tau apa apa tentang spiderman.



So, nak menambahkan lagi pengetahuan dia tentang spiderman ni, aku beli lah satu patung spiderman. Besar jugak, kira puaslah kalau setakat dia nak berlawan lawan dengan spiderman tu.



Aku beli dengan harga RM2.99 dekat kedai Dua Ringgit. Entah kenapa harga dia lebih dari nama kedai tu. Aku tak ingat nak tanya pulak.









Bila beli dgn harga macam tu, kita takkan mengharapkan benda tu tahan lama. Dan kalau dapat bertahan dua minggu pun dah cukup untung.



Bila dia dapat, memang gumbira betul. Mandi dengan tidur pun nak spiderman ada sama sama.



Memang betul jangkaan aku, hayat spiderman cuma 3 hari. Tangan kiri dia patah, dan tak boleh dipasang semula. Aku tak terkilan, sebab harga dia murah jer. Yang buat aku tertekan tu ialah, bukan anak aku yang patahkan tangan spidey tu, tapi aku sendiri yang buat.







Aku ter'patahkan masa aku cuba nak buat aksi spiderman nak bersalam dengan anak aku.











Labels:

2 Comments:

Blogger who am i? said...

1st time dgr cite spider man klako..:) hehe..sakit pewott

Monday, May 21, 2007 11:15:00 PM  
Blogger Mak Su said...

haiyooo... terlebih caring ker?
Eh... salam perkenalan

Tuesday, May 22, 2007 12:52:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home