`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Pleasure Machine

Monday, March 12, 2007

Pleasure Machine

Balik dari Serdang, aku dibekalkan senarai beberapa peralatan makmal test bed' untuk aku cari harganya. Kalau dibaca nama nama mesin tu semua, memang pelik pelik, tapi benar.

Di MRR2, sebelum masuk ke Taman Kencana. Terpandang satu kilang disebelah kanan jalan menghala ke Ampang. Sebuah kilang membekal mesin mesin peralatan dapur dan mesin mesin yang sewaktu dengannya. Terus aku tuliskan no telefon yang besar terpampang di papan iklannya.

Di pejabat, proses pencarian harga harga mesin bermula.

Aku : Hello, ini kedai barang mesin dapur ka.....?
Dia : Hello, ya lo... apa misin lu mau...?

Aku : Arr... you ada itu mesin potong mi ka..?
Dia : Ala ala, ala.. itu berapa berat lu mau...?

Aku : Oo... okay, itu mesin bikin keropok lekor ada ka...?
Dia : Ala jugak... manyak jinis lo... lu mau itu pleasure misin punya ka...?

Aku : Uiks... Ini kilang mesin dapur punya kan...?
Dia : Yes lo... lu mali sini kasi tingok la.... itu mau kuat pleasure ka, tamau ka....
Aku : Ok Ok... nanti saya datang la...



Tak tahu pulak aku mesin buat keropok lekor boleh mendatangkan pleasure....!!!!!!!!




Errkkk......!!!!




Labels:

5 Comments:

Blogger kingbinjai said...

preasure la! ha ha ha

Tuesday, March 13, 2007 3:36:00 AM  
Blogger debikdebuk said...

hahahaha...pandai la ko eja pleasure tuh!!! apek tu pelat laa...

Tuesday, March 13, 2007 12:19:00 PM  
Blogger Unknown said...

yelah..pressure tu..hihi

Tuesday, March 13, 2007 6:19:00 PM  
Blogger aNIe said...

Hahahah....aper lah...manyak susah itu apek mau ciakap itu nama lorr...

Wednesday, March 14, 2007 11:35:00 AM  
Blogger DeeN said...

oh itu maciam ka? Haiya!!!

Thursday, March 15, 2007 5:37:00 PM  

Post a Comment

<< Home