`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Dalam Talam Ada Batu

Thursday, January 18, 2007

Dalam Talam Ada Batu



Jumpa untuk berbincang pasal trip ke Kenyir. Sambil menunggu milo tarik aku sejuk sikit, aku tanya Lan.



Aku : Kau tak jenguk jenguk batu talam ke Lan? Selalu kau sure sebuk jer...

Lan : Masa awal awal hari tu jer aku pergi. Sekarang dah ramai sangat. Malas.






Seteguk sirap bandung dia hirup. Sambil mengetuk ngetuk abu rokok ke bawah meja.



Aku : Bila kau ni nak bertanding Lan? Asik ikut orang jer, kau pun boleh jugak..kan?

Lan : Tak boleh. Kalau boleh dah lama aku try.






Aku : Isk.. kau ni kira orang kuat jugak ni. Apsal pulak tak boleh..?

Lan : Diorang kata ... lidah aku tak bercabang....!!






Erkkk....!!!







13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

haha..aku pun x bleh bertanding gak le..pasal lidah aku pun x bercabang.err.. seme yg bertanding tu lidah bercabang jugak ke,termasuk pihak lawan? hehe..

Thursday, January 18, 2007 2:13:00 PM  
Blogger ~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

ingatkan batu talam td...x pun kueh talam...hehehehe

Thursday, January 18, 2007 5:04:00 PM  
Blogger Dong_Sanchai said...

lidah OS bercabg...cuba jelirr

Thursday, January 18, 2007 6:22:00 PM  
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Ingat Batu Talam ingat Mona Fandey.....

Thursday, January 18, 2007 7:55:00 PM  
Blogger Sastri said...

sedap tau milo tarik kurang manis...

Thursday, January 18, 2007 8:55:00 PM  
Blogger aNIe said...

Hehehe...nanti nak suruh orang politik ni jelir lidah lah...bercabang tak...

Friday, January 19, 2007 12:09:00 AM  
Blogger BooK said...

aku nak bertanding. lawan umno. tapi aku tak cukup mentah. ha ha.

Friday, January 19, 2007 7:51:00 AM  
Blogger Mamamanja said...

apa kena mengena batu talam ngan lidah bercabang

Friday, January 19, 2007 2:31:00 PM  
Blogger ~ GAB ~ said...

Lamo den tak masuk sini.

Cerita orang politik ya? Jap, GAB cuba nak hubungkan antara batu talam dgn lidah bercabang.

Ish... tak jumpa formula... hehe

Friday, January 19, 2007 3:52:00 PM  
Blogger Unknown said...

confirm ke lidah si Lan x bercabang?

milo kaw satuuuuuuu!

Monday, January 22, 2007 11:42:00 AM  
Blogger DeeN said...

ooo kalo camtuh.. ular, bewak confirm leh bertanding sbb lidah depa bercabang kan..kan.. muahahahahahahaha!!!!!

batu talam punya tempat memng ber'antu' ek. masih ada org kerat 18 ker huhu..

Monday, January 22, 2007 3:37:00 PM  
Blogger KAMATO said...

lidah bercabang.... mungkin ada kebenarannya

Tuesday, January 23, 2007 8:21:00 AM  
Blogger Titicaca said...

hmm rupanya kebanyakannya adalah spesies reptilia...

Tuesday, January 23, 2007 10:47:00 AM  

Post a Comment

<< Home