`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Colonel Sanders

Tuesday, December 05, 2006

Colonel Sanders



Dulu kalau dapat outing', dapat pulak makan Kentucky Fried Chicken (KFC), itu lah yg paling gah. Sebab sebulan sekali jer dapat biasiswa, so masa tu lah nak makan sedap atau mewah sikit.



Kata Awe, kalau makan ayam goreng ni, takder sos cili memang tak sedap. Memang betul. Semua orang akan kata benda yang sama. Tapi Awe ni makan semuanya mesti ada sos cili.



Dia makan roti KFC pun letak sos cili. Makan nasi lemak lepas prep' malam pun dgn sos cili. Makan meggie aku pun dgn sos cili. Petang-petang makan karipap kat dewan makan pun letak sos cili.



So, tak hairan lah kalau dlm locker dia at least ada 2 botol sos cili setiap bulan. Dan semua ada gambar Colonel Sanders.





12 Comments:

Blogger blackpurple said...

Cilok kat KFC la tu ekk......

Aku pun ada cerita pasal sorang member yang macam ni. Nanti aku cerita ..

Tuesday, December 05, 2006 3:29:00 PM  
Blogger rina said...

awe... awe... tak sah kalu tak buat benda pelik...

Tuesday, December 05, 2006 4:57:00 PM  
Blogger debikdebuk said...

aku penah gak rembat dulu. Waiter tu sengih kat aku je.

Tuesday, December 05, 2006 4:58:00 PM  
Blogger Mr PenyuBiru said...

isyh..berdosa makan bende curi tau.jadi darah daging tu.

Tuesday, December 05, 2006 5:25:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

BP - Dia beli agaknya kat kaunter...

Rina - Pelik ker...?

Debik - dia tau kut, kau nak buat kenangan...

Penyu - yer lah, pastu jadik taik lak tu.. lagilah...

Tuesday, December 05, 2006 5:36:00 PM  
Blogger tedungS said...

biskut dia tk makan ngan sos cili gak ke

Tuesday, December 05, 2006 8:10:00 PM  
Blogger marlinabaharom said...

aku plak kalo makan apa apa kena ada kicap... semua cap kipas udang...

Wednesday, December 06, 2006 11:16:00 AM  
Blogger me! said...

awe tu bukan orang kelantan kan?

Wednesday, December 06, 2006 11:47:00 AM  
Blogger Lan Rambai said...

rasa nak makan zinger burger lak petang ni... slurppp

Wednesday, December 06, 2006 12:58:00 PM  
Blogger Ayu said...

wah wah aku rasa aku pon sama dengan awe cuma aku tak mkn nasi lemak dgn sos cili hehehe yg lelain tuh sama.. kekeke.. tapi sos cili aku takde gambar colonel tuh yer :P

p/s : lama aku tak kemari.. busy wehh busy

Wednesday, December 06, 2006 3:24:00 PM  
Blogger MAMARISYIA said...

Ko ni selalu burukkan Awe...Awe ke Ko yang selalu buat perangai ni????

Thursday, December 07, 2006 3:38:00 PM  
Blogger tuan tanah said...

hoh!
orang-orang putih kat sini makan apa-apa pun mesti dengan sos tomato. tensi betul!
dulu, kitorang siap import sos cili peket dari malaya, senang nak bawa kalau singgah mana-mana fast food.

dululah.
sekarang dah boikot.

Sunday, December 10, 2006 8:37:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home