`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Balik Awal

Monday, December 04, 2006

Balik Awal



Hari ni aku balik awal setengah jam dari biasa. Sebabnya, aku kena jemput orang rumah di pejabatnya. Tapi aku suka, sebab dia janji nak buatkan aku sandwich tuna sejurus sampai dirumah nanti.



Rupanya ada yang balik lagi awal dari aku. Skuad Malaysia bawah 23 tahun, diorang selalu balik awal. Kali ni dari Doha pulak.





12 Comments:

Blogger sinaganaga said...

Bungkus dah ke? Laaa...

Monday, December 04, 2006 7:12:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

Naga - Bukan lagi bungkus... dah masuk mangkuk sia dah.....

Monday, December 04, 2006 7:46:00 PM  
Blogger tedungS said...

lepas ni raja zainudin cadang nak import player tonga wakil msia kot

Monday, December 04, 2006 8:56:00 PM  
Blogger kingbinjai said...

dorang pun dapat sandwich tuna ka?

Monday, December 04, 2006 9:01:00 PM  
Blogger KAMATO said...

dia oarng pun nak makan tuna juga....

Monday, December 04, 2006 10:33:00 PM  
Blogger tuan tanah said...

saya kalau balik kerja. jaaaaaaaaaaaarang sangat dapat balik awal.

*hehe. takde kaitan dengan entri.

Tuesday, December 05, 2006 7:54:00 AM  
Blogger Aku Bukan Bidadari said...

yerlah..yang cerita bola ni aku tengok dengan beckham! hmm nak wat camner kalah.. baliklahh sian kannnnnn? OS ko lah ganti depa nih.. ko kan bawah 23 tahun ..muehehe

Tuesday, December 05, 2006 9:23:00 AM  
Blogger Dame RoSse said...

ye la tuan OS, diaorang balik awal nak avoid the traffic rush...

lagipun tiket lagi murah balik awal, agaknye.

muahahahaha

Tuesday, December 05, 2006 9:26:00 AM  
Blogger debikdebuk said...

Tengok acara penutup kat TV je la diorang yek... Pasni nak import ko sebagai player Malaysia. Gerenti tak bungkus.

Tuesday, December 05, 2006 10:20:00 AM  
Blogger zino said...

kalau balik lambat tak dapat tuna sandwich ke? hehe

standard malaysia memang balik awal pun.. jimat belanja.. hehe

Tuesday, December 05, 2006 11:16:00 AM  
Blogger kasutVINCCI said...

standard la tu... apa nak heran. Tu la sebab nya semangat kesukanan kv down. Hehehehe

Tuesday, December 05, 2006 12:19:00 PM  
Blogger Alpha said...

FAM kata depa tak bayar Overtime...tu yang kena balik awal tu...kakaka

Thursday, December 07, 2006 12:17:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home