`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Salam Syawal

Friday, November 03, 2006

Salam Syawal



Terasa macam panas jer mata aku bila baca semua duk marah aku tak update. Kejadah benda nak update pun aku tak tau. Lama sangat bercuti. Menaip pun berterabur dah ni.

Raya aku dekat SP tahun ni meriah jugak. Ramai yang balik termasuk Datuk S dan Datuk K, first time beraya dikampung mertuanya. Dengan baju hijau kuningnya, Datuk S sempat menghiburkan semuanyg datang dgn 2 lagu dia.

Tak pernah2 kampung aku sesak. Tahun ni macam Jalan Ampang, sampai kami nak keluar rumah pun tak boleh. Penangan Datuk S ni memang power.

Balik KL, anak beranak kena demam. So, cuti kami bertambah la lagi 2 hari. Ni semua dah semakin ok, cuma lepas ni mungkin kena layan open house pulak. Sesaper yang berniat nak jemput aku tu, silalah...



13 Comments:

Blogger Lan Rambai said...

Saper suruh ko tenung lama-lama Datuk S tu.. kan dah demam haha

Friday, November 03, 2006 5:16:00 PM  
Blogger tumismenumis said...

Korang berbaris nak salam ambik duit raya ngan Datuk S ngan Datuk K ker sampai demam demam.

Dah sehat balik ker ni beb.

Friday, November 03, 2006 7:27:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

sakan yer ko beraya.

Friday, November 03, 2006 8:49:00 PM  
Blogger zino said...

pergi ke rumah terbuka datuk K tu.. dapat ke salam dengan datuk S hehe..

siapa nak buat rumah terbuka ni? hehe

Saturday, November 04, 2006 5:45:00 AM  
Blogger Sunan_Jati said...

wah bestla.. yer baru nam pak gempak skit..

Saturday, November 04, 2006 1:58:00 PM  
Blogger kingbinjai said...

kau taknak jemput kami kah?

Saturday, November 04, 2006 4:46:00 PM  
Blogger kasutVINCCI said...

OS,takde gambar ker? Kalo tak boleh kami tgk gak datuk s beraya kat kampung awak tu.;)

Sunday, November 05, 2006 2:37:00 PM  
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Buat open house jangan lupa jemput aku OS... Bukan jauh sangat pun rumah kau dengan rumah aku...hehehe...

Sunday, November 05, 2006 7:18:00 PM  
Blogger Unknown said...

sekampung ngan datuk S n datuk K rupenye. eh lu x join same ke, ke rumah diaorg?

Monday, November 06, 2006 9:37:00 AM  
Blogger 13may said...

Teruja dgn datuk2 sampai demam nih...hehhe..

Monday, November 06, 2006 1:50:00 PM  
Blogger rina said...

aku plak tunggu open house ko punya... baper hb...???

Monday, November 06, 2006 2:52:00 PM  
Blogger Monster Mom said...

slamat beraya la... kami satu family pun demam.. food poisoning.. tensi siot. tapi tak der lah nak jumpak dato saper saper... cuma datok pada anak anak aku ada la...

Monday, November 06, 2006 3:40:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

beraya kat Permatang Pasir ker OS?

dekat la ngan rumah MIL tu hehehee

Monday, November 06, 2006 5:15:00 PM  

Post a Comment

<< Home