`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Menu

Thursday, October 05, 2006

Menu

Agak agak nak berbuka makan apa petang ni...?










Aku cuba jugak cari kuih tahik itik, tapi tak jumpa.. ni lompat tikam ada.

Kalau rasa nak menjamu mata lagi, pergi kat Lensa Camera


32 Comments:

Blogger Aku Bukan Bidadari said...

Oitt blog ko nih
oi oi oi
penggoda dh ar mlm tadik tak bangun sahur

adehhhhh dugaaan dugaaaannnn

Thursday, October 05, 2006 2:16:00 PM  
Blogger .:HalogamoRa:. said...

cendolllllllllllllll, x bleh tahan.

eh bubur lambok x de ke?

Thursday, October 05, 2006 2:29:00 PM  
Anonymous MamaRisyia said...

sedapnya nampak cendol tukan!!!

Thursday, October 05, 2006 3:03:00 PM  
Blogger rina said...

akok ke... buah tanjung ke... mas jemput ke tadak ke OS...

Thursday, October 05, 2006 3:19:00 PM  
Blogger 13may said...

meleleh ayaq liur dah.....

Thursday, October 05, 2006 3:36:00 PM  
Blogger fiqroorganisma said...

.... kang aku nak carik cendol

Thursday, October 05, 2006 4:41:00 PM  
Blogger ~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

lompat tikam tuh..apo bondo erk..x ponah den tgk pung...
mmmm...os nih..bikin leleh ayak liur joo...sib baik den tgk nih..dh potanggg...hahahaha...dugaaannnnnnn..sib abik x leh order kat sini...hehehehe..den ari ni ..buko mulut jo lahhh...

Thursday, October 05, 2006 5:15:00 PM  
Blogger Raiedzall said...

sedap nya... tapi apa kan daya...

Thursday, October 05, 2006 5:26:00 PM  
Blogger yus said...

nko ni OS tak patut betul tunjuk gambar2 ni....aku kat sini, dahlah peknen ni, kang kalau teringin mana nak cari semua tu.....huwaa..huwaa...majoriti boleh buat lg tu, tapi pari bakar...adeiiii, sini susah nak dpt ikan pari. Setahun payah sekali, pun pari dia tak sama weiii....

Thursday, October 05, 2006 5:42:00 PM  
Blogger zino said...

mak ai.. tapi semua tu tak menarik perhatian zino pun.. hehe

caya tak?

Thursday, October 05, 2006 11:09:00 PM  
Blogger akimanikki said...

alahai,
enaknya nampak makanan dan minuman dalam gambar-gambar ni,
(terlalu indah dan meriah jika dapat berpuasa di tanahair sendiri)

Friday, October 06, 2006 2:59:00 AM  
Blogger kingbinjai said...

aaaaaaaaa kau kejam!

Friday, October 06, 2006 5:14:00 AM  
Blogger PB said...

nak makan tahi itik kenalah pergi berbuka di negeri cik siti wan kembang....

macam macam ada....

Friday, October 06, 2006 9:37:00 AM  
Blogger marlinabaharom said...

abis pahala posa aku!

Friday, October 06, 2006 10:39:00 AM  
Blogger Lan Rambai said...

mak aku baru tepon cakap dia nak masak asam pedas ikan pari petang ni.... jadi godaan utk ke pasar ramadhan melalui gambar2 ini tidak mendatangkan kesan pada aku hahaha

Friday, October 06, 2006 11:24:00 AM  
Blogger kemat said...

x per...xper ader 6 jam jer lagi sebelum berbuka ..tahan2x

Friday, October 06, 2006 12:38:00 PM  
Blogger aeyjay said...

menggoda sungguh gambarĀ² ni ... sabar aje lah

Friday, October 06, 2006 1:59:00 PM  
Blogger SPIweb said...

haiyooo...entry menggoda tahap maksima nie

Friday, October 06, 2006 4:19:00 PM  
Blogger blackpurple said...

Huh.... Bazar mana kau gi ni OS...Dorang tak bagi free ke kau tangkap2 gambor ni...?

Friday, October 06, 2006 4:36:00 PM  
Blogger BooK said...

wei ontah!
kau nak kena pukul ke?
kat sini takde bazar ramadhan tau
:D

Saturday, October 07, 2006 7:37:00 AM  
Blogger tuan tanah said...

lain kali, di samping gambar-gambar yang mengecurkan air liur ni tulis sekali resepi kat sebelahnya. kat sini mana adalah juadah2 tu... huhuhu

Saturday, October 07, 2006 4:13:00 PM  
Blogger tuan tanah said...

lain kali, di samping gambar-gambar yang mengecurkan air liur ni tulis sekali resepi kat sebelahnya. kat sini mana adalah juadah2 tu... huhuhu

Saturday, October 07, 2006 4:13:00 PM  
Blogger zal said...

wah.. sedap nyer.... :)

Sunday, October 08, 2006 2:21:00 AM  
Blogger zino said...

juadah yg dijual ni zino nampak warna warni je lebih.. hehe

yg bes nya zino dah jumpa kelepong hehe

Sunday, October 08, 2006 8:50:00 AM  
Blogger Kak Lady said...

Amboi! Ontahsapo ni bukan main lagik menayang-nayang gambar2 lauk pauk yang menyelerakan...buat kecur air liur aje...

Sunday, October 08, 2006 3:52:00 PM  
Blogger ahmadlimraju said...

lu pakai SLR kerr beb, aper brand D200 ker?

Sunday, October 08, 2006 6:25:00 PM  
Blogger debikdebuk said...

Apa tujuan kau tayang2 lauk ni ha??? Kau nak uji ketahanan kitorang ke? aku yang lain tu takpe lagi... tapi kalau ada gambo asam pedas tu...kecur la gak..

Monday, October 09, 2006 1:58:00 AM  
Blogger sinaganaga said...

uuu... sedap2 ni...

Monday, October 09, 2006 8:37:00 AM  
Blogger Junita said...

ish.. ghasa cam nak cari gulai kawah jer la... ari tu dah nampak dah....
hm... sodap sodap!!!

Monday, October 09, 2006 10:33:00 AM  
Blogger Sastri said...

ish ish... OS niiiiiiihhhh.... dah laa owang ada keinginan nak berbuka dgn sate... jahattttttt!!!

Monday, October 09, 2006 11:19:00 AM  
Blogger Sherin Almashor said...

SEdapnya OS... Nak murtabak!!!!!!!!!!!

Monday, October 09, 2006 1:36:00 PM  
Blogger zino said...

bila nak ganti gambar ni... hehe kena tunggu malam baru boleh masuk sini.. hehe

Monday, October 09, 2006 10:59:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home