`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Marah Marah

Monday, October 02, 2006

Marah Marah




Kata Si Naga, ada orang marah marah sebab kuih cucur udangnya tak ada udang. Kata Si Naga lagi, alasan si penjual ialah, cucur badak jugak tak ada badak.

Pling! Pling!

Aku terfikir.
Apakah ada orang yang akan marah marah bila kuih tahi itik, tak ada tahik....?





21 Comments:

Blogger blackpurple said...

Tu la...cucur kodok pun tak ada kodoknya....



Bulan posa ni mana nak cari batang buruk ekk...hahaha

Monday, October 02, 2006 3:40:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

BP - Batang Buruk, kau pi mintak kat Siti.. dia dapat sebelum puasa lagi... hahahah...

Monday, October 02, 2006 3:44:00 PM  
Anonymous Op said...

hahaha jangan pikirkan!

Monday, October 02, 2006 3:51:00 PM  
Blogger .:HalogamoRa:. said...

batang buruk ty Kak Siti?

dlm maknanye tu he he...

Monday, October 02, 2006 4:12:00 PM  
Blogger Aku Bukan Bidadari said...

camner ek kuih tahi itik..tak pernah makan..sedap ke? kalo rajin tepek ler gmbar..dh google tp takder gmbar

Monday, October 02, 2006 4:13:00 PM  
Blogger Lan Rambai said...

sedap bukan bidadari.. rasa macam tahi itik lah hahaha

Monday, October 02, 2006 4:48:00 PM  
Anonymous gitartong said...

saya ada batang cantik

Monday, October 02, 2006 6:24:00 PM  
Blogger Azer Mantessa said...

hehehehe

Monday, October 02, 2006 10:56:00 PM  
Blogger Mazudi said...

Pelik pelik la korang punya makanan nih.

Aku tak suka tahi itik, aku suka lagi lompat tikam.

Tuesday, October 03, 2006 12:50:00 AM  
Blogger Titicaca said...

jgn marah2 kat makcik yg jual kuih lompat tikam dah laaa..kang dia bagi betul2 kang...

Tuesday, October 03, 2006 7:24:00 AM  
Blogger 13may said...

hehehhe....mcm2 kuih kat mesia nih...

ps: aku tatau rupa kuih tahi itik & lompat tikam tuh....

Tuesday, October 03, 2006 8:34:00 AM  
Blogger angah said...

kah kah kah

Tuesday, October 03, 2006 10:24:00 AM  
Blogger kasutVINCCI said...

hahahhahahha
wei! dah pernah tgk ke kuih tahi itik tu mcm mana?

Tuesday, October 03, 2006 11:27:00 AM  
Anonymous MamaRisyia said...

siul!!batang buruk mintak siti...mana tau dia dapat batang buruk sebelum puasa??

Tuesday, October 03, 2006 4:08:00 PM  
Blogger zino said...

dah seminggu zino cari kueh kelepong tak ada org jual.. mana nak cari?

Tuesday, October 03, 2006 11:22:00 PM  
Blogger kingbinjai said...

aku lagi marah kalau kuih taik itk tu harganya rm2

Tuesday, October 03, 2006 11:27:00 PM  
Blogger Syikin said...

salam,

hehe..nampaknya kena perhati betul2 dulu kat atas kuih cucur udang tu ada udang or idak sblm beli..

senang, buat sendiri :D

Wednesday, October 04, 2006 8:48:00 AM  
Blogger ~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

cam ponah dgr jo..tp dimana yooo...hehehehehe...

dgr lagu aznil...jgn cepat mrahh...heheehe

Wednesday, October 04, 2006 1:29:00 PM  
Blogger cuaca said...

tak pernah dengar pun kuih tahik itik? kat mana ada jual OS?

Wednesday, October 04, 2006 1:50:00 PM  
Blogger razlizahazleen said...

kalau kuih tahik itik ada tahik..saya tau,mesti penjual kuih tu baca blog OS

Wednesday, October 04, 2006 3:18:00 PM  
Blogger ayu_mkay said...

klu marah sbb kuih tahi itik takdak tahik.... ermmmmm marah kat org tuh balik.. kau ni betul ke idak nak mkn tahiik..! hahahahaha

Thursday, October 12, 2006 8:34:00 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home