`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Lailatul Qadar

Tuesday, October 17, 2006

Lailatul Qadar

Ada yang heboh terima 'sms tentang kononnya hari tersebut akan berlaku malam lailatul qadar. Sejak bila pulak Tuhan mula menggunakan sistem pesanan ringkas ni?


Entah la.....


nyanyi sikit...

jangan sesekali kau ceritakan...
pengalaman mu yusuf....
takut takut mengundang bencanaaa...





10 Comments:

Blogger .:HalogamoRa:. said...

ni sume ajaran sesat la ni. kalau la ada sms kepada 'dia' aku la org yg pertama akan hantar sms

Tuesday, October 17, 2006 4:26:00 PM  
Blogger blackpurple said...

Ada yang kata nak tunggu malam yang terang bercahaya...tapi kalau jerebu macam sekarang ni macamana..?

Tak perlulah dicari-cari malam mana, yang penting buat jer amalan tu... InsyaAllah...

Tuesday, October 17, 2006 4:38:00 PM  
Blogger kingbinjai said...

zaman sekarang. macam macam ada.

Wednesday, October 18, 2006 9:34:00 AM  
Anonymous oren said...

uiks..macam2 la depa nih..

Wednesday, October 18, 2006 9:58:00 AM  
Blogger Hamka said...

selamat mencari lalilatul qadar...

Wednesday, October 18, 2006 11:39:00 AM  
Blogger ~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

sapo punyo kojola tuhh...isk..isk..sikkk

Wednesday, October 18, 2006 1:10:00 PM  
Blogger Mazudi said...

Hoh! Ado jugok deh?

Thursday, October 19, 2006 1:10:00 AM  
Blogger marlinabaharom said...

main seap mak pak derang jer nak antar SMS... mentang2lah Hotlink SMS cuma 1 sen....

Thursday, October 19, 2006 11:02:00 AM  
Blogger rina said...

selamat hari raya aidilfitri utk ko sekeluarga...

maaf zahir batin kalu adalahkan.

Thursday, October 19, 2006 11:25:00 AM  
Anonymous kurekure said...

sini tade sms nye service,kalau email takleh ke?haha

Thursday, October 19, 2006 11:28:00 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home