`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: PGL Musical

Monday, August 14, 2006

PGL Musical


"..setapak melangkah, dua langkah ingatan kanda pada dinda..."
Datuk Laksamana


"..adinda bersumpah, jika kekanda tidak kembali, adinda akan menyusul kekanda, berinjak pada bumi yang sama, bernafas pada udara yang sama.." Gusti Puteri


"..layar berbelok belok, sauh dibongkar ditempat tenang, yang pergi hati tak elok, yang tinggal hati tak senang.." Datuk Laksamana



Sabtu hari tu aku pergi layan Puteri Gunung Ledang The Musical, nasib la awek yg duduk sebelah aku tu, lepas ni dia kena chicken pox la.

29 Comments:

Blogger Titicaca said...

ko memang kijam!kijam!

Monday, August 14, 2006 1:15:00 PM  
Blogger cuaca said...

Aku belum ada kesempatan lagi nak pergi tengok....

Kesian awek kat sebelah ko tuh....

Monday, August 14, 2006 1:22:00 PM  
Blogger debikdebuk said...

"..adinda bersumpah, jika kekanda mahu pegi shopping, adinda akan menyusul kekanda, berinjak pada bumi yang sama, bernafas pada udara yang sama.." Bini Aku(Gusti WWE)

Monday, August 14, 2006 1:52:00 PM  
Blogger debikdebuk said...

Pasni, awek tu berjangkit kat pakwe dia, pastu berjangkit kat mak ayah dia. Pastu jiran dia kena jangkit pulak, pastu jiran dia jangkitkan pada jiran kepada jiran dia, pastu jiran dia pegi kerja jangkitkan pada kawan2 dia, kawan2 dia akan jangkitkan pada kawan2 yang lain pulak. Pastu jiran kawan2 dia kena jangkit pulak, pastu kawan dia bercuti jalan2 kat KLCC, semua peniaga KLCC tutup sebab kena jangkit pulak. Pastu terserempak dengan aku, aku pulak kena jangkit, pastu bini aku, pastu aku pegi penang, titicaca pulak kena, pastu semua blogger buat perjumpaan, semua blogger pulak kena jangkit... Pastu ect... Hishhh... Semua ni berpunca dari kau la ontahsapo...(awek tu pun sama)

Monday, August 14, 2006 2:02:00 PM  
Blogger Mazudi said...

zalim nya.

Monday, August 14, 2006 2:16:00 PM  
Blogger MAMARISYIA said...

hoi!!!!jahatnya ko...bertuah punya Ontah..ko ada tanya kat awek tu tak dia dah pernah kena CP tak?

Monday, August 14, 2006 2:27:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

titicaca: abis takkan aku nak pakai purdah kut pegi tgk pglm..?

cuaca: pegi la, best

debik: aku cuma seorang insan yg lemah, siapalah aku utk disalahkan...

mazudi: isk...

MR : takkan aku nak tanya awek tu pulak, pastu takkan aku nak suruh dia jgn duduk sebelah aku, sian lak dia, dah beli tiket mahal2, kena duduk atas tangga, baik dia kena CP dari duduk atas tangga kan...?

Monday, August 14, 2006 3:04:00 PM  
Blogger iejal said...

berapa harga tiket os?? beratus hinggit ker... huhuhu aku ingin nak pegi~

Monday, August 14, 2006 3:26:00 PM  
Blogger marlinabaharom said...

ces..!! sunguh kureng baik niat mu itu OS!

Monday, August 14, 2006 4:23:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

eijal : tiket aku yg paling murah... heheheh... rm70++..

marlina: mana der niat apa2....!!

Monday, August 14, 2006 4:31:00 PM  
Blogger ~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

amboiiiiiiiii...pgl...

Monday, August 14, 2006 4:33:00 PM  
Blogger mfaizalzul said...

layan pgl nampak..

Monday, August 14, 2006 5:29:00 PM  
Blogger .:HalogamoRa:. said...

lain kali pergi bg tau kwn kwn bleh pergi sesama.....

tu ayat laksamana yg last tu mmg berkenan btul...masa tgk kt tgv dulu...alaaaaahaaaaiii

Monday, August 14, 2006 5:30:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

zz: sekali sekala...

mfaizalzul: aku memang layan teater ni...ha ha

halo : ok lepas ni kita layan pimai pimai tangtu musical.. amacam..? berani...?

Monday, August 14, 2006 6:11:00 PM  
Blogger esis said...

hahaha ko pembawa virusss pok ayam

Monday, August 14, 2006 7:45:00 PM  
Blogger mfaizalzul said...

mkn pulut kuning ngan pepsi??tips baru ni..

Monday, August 14, 2006 8:07:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

esis : tarasa mcm ditakuti jer... hahaha...

faizal : sajer jer tu, kalau kau buat gak ok jugak, hantar kat aku sini..

Monday, August 14, 2006 8:27:00 PM  
Blogger yus said...

amboi!! layan PGL musical tu....tak pernah tgk teater. Ok ker??

Kesianlah awek sebelah tu....bukan yg duduk sebelah nko tu wife nko ker?? OOO yg sebelah lagi pulak yer....

Monday, August 14, 2006 9:21:00 PM  
Blogger Lan Rambai said...

Ko tak pakai krim kat muka ke masa tu? atau dah tak nampak dah bintik2 tu?

Tuesday, August 15, 2006 12:02:00 AM  
Blogger blackpurple said...

Kau pegang2 awek sebelah tu ke...?

Tuesday, August 15, 2006 11:33:00 AM  
Blogger Nizam Rusli said...

la.. duduk rumah la..

Tuesday, August 15, 2006 11:33:00 AM  
Blogger kingbinjai said...

wahahahha mesti awek tu tensen

Tuesday, August 15, 2006 1:41:00 PM  
Blogger Ayu said...

sian ler awek yg tak bersalah tuuu

Tuesday, August 15, 2006 4:20:00 PM  
Blogger Syikin said...

hehhe...sabor jeklah, duk chicken pox tu pun tgk teater lagi...ni mmg kes sebarkan wabak ni hehe.

Tuesday, August 15, 2006 6:00:00 PM  
Blogger zino said...

lepas ni bakal keluar satu berita gempar.. berpuloh2 di serang ciken pox serentak selepas pulang dari menonton PGL.. hehe

Tuesday, August 15, 2006 9:59:00 PM  
Blogger tuan tanah said...

chicken pox sekali seumur hidup kan?
lain kali tanya dulu awek tu, zaman kanak-kanak dulu dah kena chicken pox ke belum?
kalau tak pernah kena sebelum ni, kesian dia... tak pasal-pasal...

Wednesday, August 16, 2006 6:03:00 AM  
Blogger Aku Bukan Bidadari said...

isk..campak pun leh jenjalan..hebat..

Wednesday, August 16, 2006 4:25:00 PM  
Blogger iejal said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Thursday, August 17, 2006 10:17:00 PM  
Blogger iejal said...

ish.... rm70.... takpe lah, simpan impian je lah aku. Mana la tau kalo 2-3 hari ni sangkut mak datin. Suh dia belanja aku. aku bukan apa os aku nih gilakan Datin tiara tu aje.... huhuhuhuhu... lagi satu datin normala.... k

Thursday, August 17, 2006 10:22:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home