`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Laman Seni

Saturday, August 12, 2006

Laman Seni

Minggu lepas. Aku memang lama dah tunggu hari tu. Yer lah pertama kali nak jumpa bloggers tegar yg besar besar. Tapi hari tu aku lewat sikit. Maklumlah hari cuti. Banyak hal nak kena settle dulu baru boleh keluar.

Lewat sikit. Masuk jln Tun Razak, agak sebuk menghala ke PWTC. Slow jer semua kenderaan. Aku himpit kiri nak masuk ke bulatan Pahang. Jalan memang sebuk sini. Buat aku tertanya tanya, takder ke Polisi yg ditugaskan utk mengawal keadaan.

Sebaik aku membuat pusingan U kat bawah flyover tu, ternampak dua orang pegawai Polis. Mereka sedang rilek diatas motor masing masing. Seakan tiada apa berlaku. Yg paling best, seorang darinya sedang leka memicit jerawat.

Errkk...!!

13 Comments:

Blogger debikdebuk said...

Polis tu bukan nak sangat kawal tempat tu. Kiranya kalau sedang picit jerawat tu macam dia terlepas pandang la kalau jadi apa2 kot. Kalau dia nak duit, sampai ke rumah kau dia kejar walaupun salah sebab ekzos bunyi kuat sikit dari biasa.

Saturday, August 12, 2006 10:37:00 AM  
Blogger zino said...

bila jem mesti polis jadi mangsa.. hehe

Saturday, August 12, 2006 11:08:00 AM  
Blogger Mazudi said...

Dia orang pun baru lepas dari tersangkut kat jem tu. Kasi la dorang peluang picit jerawat dulu.

Saturday, August 12, 2006 11:16:00 AM  
Blogger BooK said...

ontah:
aku bnyk dengar cerita pasal kau. masa laman seni tu.

Saturday, August 12, 2006 11:36:00 AM  
Blogger kingbinjai said...

apsal ko tak langgar je dorang tu

Saturday, August 12, 2006 12:47:00 PM  
Blogger Hamka said...

Sarjan misai tekde ke?

Saturday, August 12, 2006 1:00:00 PM  
Blogger Lan Rambai said...

laa... citer ko terhenti takat polis picit jerawat tu je?

Saturday, August 12, 2006 4:09:00 PM  
Blogger Titicaca said...

eh, jgn main penangan jerawat ni...selagi tak picit selagi tu lah merenyam...wa cakap luu...

err..bloggers besar-besar tu besar badan ke besar hape?

Saturday, August 12, 2006 5:55:00 PM  
Blogger Sastri said...

euw, picit jerawat? tak elok tau... silap2 lagi tambah byk jerawat kat muka especially kalo tangan tu kotor...

takde ke gambo bloggers tegar yg besar2 tu?

Sunday, August 13, 2006 10:13:00 PM  
Blogger blackpurple said...

Jerawat batu ke jerawat manja kat pipi polis tu OS...? hehe

Sunday, August 13, 2006 10:44:00 PM  
Blogger kasutVINCCI said...

sambil2 picit jerawat tu, dorang dok pikir kat mana nak buat roadblock.

Monday, August 14, 2006 12:38:00 PM  
Blogger Isteri Sepi said...

itu dinamakan pose-pose gaji buta hehehehe....*mtilah jerawat batu

Monday, August 14, 2006 1:15:00 PM  
Blogger ayu_mkay said...

wat syarat jerk kot diorg diri kat situh

Monday, August 14, 2006 5:56:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home