`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Laman Seni 2

Wednesday, August 16, 2006

Laman Seni 2

Aku berlegar mencari gerai Geng Jurnal. Yer lah, aku tak kenal saper saper pun. So belasah jer lah.

Sampai di satu hujung. Aku nampak buku Ayah Kita Boss dan Jongkang Jongket dipamer atas meja. Sah tu lah dia gerai diorang. Aku berkira kira, nak singgah ke taknak. Tapi aku dah janji dgn Lan Rambai aku nak jumpa dia. So memberanikan diri, masuk gerai yg tak meriah tu.

Lepas kenalkan diri. Semua gelakkan aku. Yer lah, aku penulis kecik jer. Rupanya aku kena main' dgn Lan dan Kingbinjai. Esoknya baru aku sedar. Hampesss.

So apa yg aku boleh simpulkan;

'Lan Rambai lebih garang rupanya dari yg aku pernah baca di blog dia'

'Kingbinjai lebih manis dari semua puisi puisi dia'

'Naga lebih muda dari apa yg aku sangkakan'

'Mat Jan lebih pendiam dari jongkang jongketnya'

Bestnya jumpa penulis besar ni, korang bayangkanlah dapat autograph dari Matjan dgn Naga. Pergh... boleh eksen satu malaya.

28 Comments:

Blogger rina said...

dh frame ke blom

Wednesday, August 16, 2006 5:33:00 PM  
Blogger zino said...

zino pulak teringin nak jumpa ontahsapo.. hehe...

Wednesday, August 16, 2006 8:43:00 PM  
Blogger tumismenumis said...

best la ko. Dah dapat otograf tu nanti jadi penulis besar la jugak nanti kau tu OS.
Nanti pasni aku carik ko plak nak mintak otograf.

Wednesday, August 16, 2006 10:02:00 PM  
Blogger aNIe said...

Seronok kan dpt jumpa penulis2 yang selalu kita baca tulisan mereka aje...

Wednesday, August 16, 2006 10:43:00 PM  
Blogger kingbinjai said...

baru dapat otograf naga dan mat jan ko dah kene ciken pox, kalu dapat otograf aku dan lanrambai demam kekura agaknya ko hahaha sory geng andai ada salah dan silap hari tu, aku pun sonok dapat jumpa ko :)

p/s : takyah la cakap aku ni manis, aku memang dah tahu dah hahahaha

Wednesday, August 16, 2006 11:34:00 PM  
Blogger Lan Rambai said...

Ko pernah baca rupa aku di blog aku? Aku garang?

Wednesday, August 16, 2006 11:45:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

rina: satu dah hilang kena rembat..

zino: ada jodoh nanti kita jumpa...

mazudi: yer lah tu, aku ni cinonet jer...

kak lady: best best...

binjai: manis lah tu...

lan: maksud aku di blog rupa kau cam tak garang sgt, tapi real nya, wah, berwajah bengis... hehehheheh jgn le marah...

Wednesday, August 16, 2006 11:50:00 PM  
Blogger soleilina said...

A'kum... how are u getting on? campak dah baik sikit? hehehe... yes, sole kembali ke muka bumi.. hihihi

Thursday, August 17, 2006 2:54:00 AM  
Blogger Pandang Dengar Diam said...

dengan cuaca penulis mengikut cuaca ko tak nak jumpa ker OS?

Thursday, August 17, 2006 8:47:00 AM  
Blogger NONIE AZIZ said...

ellllleeeehhhhh...~ jeling jeles pasai org tu dapat otograp Mat Jan ngan naga..psttt..muka lan tu nampak ganas ker??macam tak caya lak keskeskeskes

Thursday, August 17, 2006 9:52:00 AM  
Blogger fiq said...

nak sain gak~

Thursday, August 17, 2006 9:55:00 AM  
Blogger Rie said...

ko lambat sikit je. kalau tak, boleh jumpa aku yang tak kurang kacaknya ni. lalala

Thursday, August 17, 2006 11:15:00 AM  
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Tu kau belum jumpa jowopinter lagi...hehehe...

Thursday, August 17, 2006 11:21:00 AM  
Blogger VitAmiN said...

os,naga hencem tak?

Thursday, August 17, 2006 11:44:00 AM  
Blogger ontahsapo said...

Sol: demam dah ok, menghabiskan mc jer ni...mana kau pegi lama takder..?

cuaca: kau tak ada, kalau ada sure jumpa...

MR: lan nampak jer ganas, tapi hati lembut tu...

fiqro: nak sain gak? kau mintak kat lan tu nanti dia mail..

esis: takder jodoh kita.. wei kambing kau byk tak? ada tender best ni..

BP: kau lah tak mau join...

raz: naga yg paling ensem. tapi aku yg paling kacak la..

Thursday, August 17, 2006 12:16:00 PM  
Blogger Mamamanja said...

t/tangan aku ko xnak ker os?

Thursday, August 17, 2006 1:54:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

MM: boleh, kau jgn lupa sign dekat beras tu...

Thursday, August 17, 2006 2:52:00 PM  
Blogger Unknown said...

baca N3 ni wa sengih sorang2 walau pun wa tgh serabut skang...

satu la OS! wa marah ngan lu beb! apsal x ajak kengkawan pi skali lebih meriah. ni dpt autograph sensorang kalau x, DAPT AKU eksen skali he he

Thursday, August 17, 2006 3:24:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

halo: aku ingat semua orang dah tau, kan ni benda GJ buat, so mesti korang tau kan.. aku pun lan yg sms ingatkan... lain kali kita pi la, serbu diorang semua... hahahha

Thursday, August 17, 2006 3:44:00 PM  
Blogger Sherin de Souza said...

Wah, syok la dapat jumpa penulis-penulis besar ni! OS pun famous juga la.. Tengok berapa kawan-kawan yg lawat blog OS ni.. :)

Thursday, August 17, 2006 6:49:00 PM  
Blogger sinaganaga said...

aku lupa satu. naga itu orangnya handsome dan seksi jugalah. ha ha.

Thursday, August 17, 2006 7:43:00 PM  
Blogger Sastri said...

keskeskes... kesimpulan pasal LanRambai tu wat Sas tergelak weh... keskeskes...

Thursday, August 17, 2006 8:37:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

sherin: memang best, diorang semua best best...

naga: satu pengakuan berani...

sastri: jgn ketawa kuat2, kang lan marah...

Thursday, August 17, 2006 8:43:00 PM  
Blogger debikdebuk said...

Oooo...pakcik baru tahuuu... Ganas rupanya diorang ni...

Thursday, August 17, 2006 8:43:00 PM  
Blogger tuan tanah said...

cis, tak boleh nak eksyen sama sebab belum ada sign mat jan.

Friday, August 18, 2006 5:10:00 AM  
Blogger Unknown said...

hahaha! saya penulis berbadan besar. ADA SIAPA YANG BERANI NAK JUMPA?

Friday, August 18, 2006 11:16:00 AM  
Blogger hamka said...

he he he,

bagaimana pulak rupa punulis kereta mayat?

macam mayat daa..

Friday, August 18, 2006 11:52:00 PM  
Blogger Kaklong Syikin said...

hmm..moga OS jd penulis besor gak satu hari nanti..

Saturday, August 19, 2006 2:28:00 AM  

Post a Comment

<< Home