`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Kuah Tumpah

Thursday, August 24, 2006

Kuah Tumpah

Kuarantin lagi. Kali ini anak bujang aku.

Dia dah 4 hari berjangkit chicken pox dari aku. Kesian pun ada. Bersyukur pun ada.

Bulan depan baru nak setahun.

Nasib baik dia tak demam. Aktif seperti biasa. Cuma muka dan badan berbintik bintik.


P.S : Kemana tumpahnya kuah, kalau tak ke nasi.

19 Comments:

Blogger .:HalogamoRa:. said...

ye la anak bapakkk..tunggula lg seminggu mesti lopek...lemah badan beb!

so lu dah pandai la mana nak cari daun bambu kan?

Thursday, August 24, 2006 5:26:00 PM  
Blogger debikdebuk said...

ontah;
kau ada stok ke daun pahit tu? Besar nanti anak bujang kau tu ikut perangai kau la. Dah pandai skit, suruh dia bukak blog k.

Thursday, August 24, 2006 10:38:00 PM  
Blogger zino said...

kesian anak bapak tu.. macam mana nanti nak bagi tau jangan di garu..benda alah tu.. cepat bagi air kelapa biar cepat benda tu kluar..

Thursday, August 24, 2006 11:23:00 PM  
Blogger soleilina said...

aawwww... *kiss kiss or ur kid's cheeks* get well soon, both anak and bapak ;)

Friday, August 25, 2006 12:25:00 AM  
Blogger Junita said...

sib baik bapaknyer dah meghasa dulu... sonang la nak turunkan ilmu yg tak berpengetahuan tu...
syian dier...sabo yer dik...eh nak...eh..cu...

Friday, August 25, 2006 12:47:00 AM  
Blogger kingbinjai said...

adoilaaa, nasib baik isteri hang tak kene sekali

pst : ko suh la anak kau garu bahagian belakang badan ko.

Friday, August 25, 2006 3:00:00 AM  
Blogger BooK said...

mana tak tumpah nya kuah. kalau tidak ke bawah. newton telah berjaya menemui graviti.

Friday, August 25, 2006 7:08:00 AM  
Blogger rina said...

kuah kari ke asam pedas yang tumpah tu...

sian dia... pakai calamine lotion... tanak bg dia gatal.

Friday, August 25, 2006 12:26:00 PM  
Blogger blackpurple said...

Mesti penuh aisbok kau dengan air kelapa ni kan....

Wife kau tak kena..?

Friday, August 25, 2006 12:53:00 PM  
Blogger ~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

alahaii..sian nyerrr...samo la ngan sedara sebelah umh den...memula..ank dara mak usu den..baru 10 taun..pastu adik dio lakk....5 tahunnn...pastu skrg ayah dio lakk...bende ni mmg cam gitu la...sorang baik..baru sorang lagik jangkit...dio x sekaliii....

Friday, August 25, 2006 1:54:00 PM  
Blogger Mamamanja said...

kuah kalo tumpah bukan dalam nasi tp kat lantai. dlm nasi mmg saja tuang kuah tu. penah dengor ker org tegur bila nak makan kita tuang kuah dlm nasi, org kata kuah tu tumpah? xde kan?? tp... masa nak ubuh kuah dlm nasi tetiba tertumpah atas lantai baru org kata kuah tu tumpah kan?? haaa...

Friday, August 25, 2006 2:06:00 PM  
Blogger Hamka said...

LAKSA TERENGGANU PUN PAKAI KUAH...

Friday, August 25, 2006 2:35:00 PM  
Blogger Sherin Almashor said...

La, kesian anak OS. Takpa baik kena sekarang dari kena kemudian. Nasib baik tak demam. Ok, OS, jaga anak you baik-baik.

Friday, August 25, 2006 2:58:00 PM  
Blogger MAMARISYIA said...

siol jer..aku ingatkan apalah yang tumpah kuah...sian kat si kecik tu..kijam betul bapak dia!!!

Friday, August 25, 2006 5:31:00 PM  
Blogger ayu_mkay said...

alaaa cian nyer diaaa.. ni bapak dia nyer pasal ler nih.. bw virus jerk... tapi klu si kecik tak mandi leh tahan lagilah nak cium pun.. klu pak diaaa.. ampuuuuuuunnnnn.. heheheh

Saturday, August 26, 2006 11:08:00 AM  
Blogger KAMATO said...

ko kena cari balik la daun bambu tu, yang ambik hari tu dah mintak izin ke belum....

Saturday, August 26, 2006 11:24:00 PM  
Blogger Sastri said...

ok gak dia kena kecik2... kang dah besar, tak kena dah... sas kena masa form2 dulu... arwah mak kepada nenek siap suruh bertangas lagi...lain badan rasa melekit dimandikan dengan air kelapa... gatal lagi... adeh... memang seksa kalo kena nih...

Sunday, August 27, 2006 3:25:00 PM  
Blogger Kak Lady said...

Orang kata bebudak kalau kene chicken pox...kurang bisanya...tapi kalau orang tua yang kene...gatal dan bisa dia lebih...betul ke?

Monday, August 28, 2006 12:13:00 PM  
Blogger neeziee said...

orang tua memang gatal kak lady.
budak2 inesen lagi.tak tau apa2.

hehe.

Monday, August 28, 2006 4:41:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home