`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Asam Masam

Monday, August 28, 2006

Asam Masam

Asam. Kalau orang perempuan suka makan asam, mesti ada suara suara sumbang yg kata, dia ni 'membawak budak' ni. Atau pun dia ni mengandung agaknya. Tapi betul ke teori asam ni dengan perempuan mengandung? Kadang kadang aku tengok perempuan tak mengandung pun kemain hebat makan asam.

Kaitan. Minggu lepas kereta aku masuk workshop. So aku ke pejabat naik teksi. Pagi aku tunggu kat Ampang Jaya. Petang bila nak balik aku tunggu kat depan opis ni. Nak dikaitkan dgn asam ni, cerita dia macam ni.

Driver teksi tu lelaki. Aku tak nampak yg dia ni ada 'membawa budak' selain aku. Dan paling jelas sekali dia ni tak mengandung, dan tak akan mungkin mengandung. Tapi yang peliknya, bau dia masam!!

Erkk....!!!



P.S : Alang alang menyeluk pekasam... biar sampai ke ketiak masam...

26 Comments:

Blogger Lan Rambai said...

bp citer **rak, ko citer masam pulak... kalau bini aku bukak blog korang ni.. mesti termuntah-muntah hahaha

Monday, August 28, 2006 1:33:00 PM  
Blogger ~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

hahahahaa..kurang asam betuiiii...sapola tu erk....

Monday, August 28, 2006 1:35:00 PM  
Blogger rina said...

memang ko tak bernasib baik...

Monday, August 28, 2006 1:47:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

lan: tapi aku berjaya menapis jugak tu...

zz : dia tu driver teksi la...

rina : agaknya lah...

Monday, August 28, 2006 1:52:00 PM  
Blogger esis said...

hahaha. ko punye ketiak amacam.>>??

masam atau asam?

Monday, August 28, 2006 2:06:00 PM  
Blogger MAMARISYIA said...

harus kalo aku tekena macamni aku aku maki bebakul!!yarkkk petuihh!!!

Monday, August 28, 2006 2:14:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

esis : ketiak gua baik nyer.. clean shaved...

MR : kau bayangkan satu teksi tu berbau masam, hujan lak tu.. nak bukak cermin takleh.. arghhhh....

Monday, August 28, 2006 2:18:00 PM  
Blogger Ted said...

ehehe...dia penat tu keje, peluh2 tu jadi masam...

kebiasaannya je bukan kewajipan pompuan ngandung makan asam..hehe..

Monday, August 28, 2006 2:33:00 PM  
Blogger fiqroorganisma said...

kekurangan oksigen. hahahah. *sedang membayangkan* xp

Monday, August 28, 2006 2:42:00 PM  
Blogger kasutVINCCI said...

aduh...tension nya kalau bau badan yg masam. Pening nak muntah weh!

Monday, August 28, 2006 2:49:00 PM  
Blogger blackpurple said...

Aku lagi heran OS.... aku kalau tak mandi seminggu pun tetap wangi...agaknya memang aku ni dari gen wangi kot.....

Monday, August 28, 2006 3:07:00 PM  
Blogger marlinabaharom said...

cuci ketiak ngan asam limau.. baru tak masam..

Monday, August 28, 2006 4:24:00 PM  
Blogger Mamamanja said...

perkataan ASAM tuh membuatkan aku terliur... isk.. ada pembawakan budak ker nih?

Monday, August 28, 2006 4:26:00 PM  
Blogger me! said...

betul ker dia xmengandung ni?biasa orang yang berbau masam ni orang yang mengandung...ke main agak jer?

Monday, August 28, 2006 4:34:00 PM  
Blogger neeziee said...

puas la ko sedut bau abang teksi tu yer os.tak bawak balik bekal sikit ke?

Monday, August 28, 2006 4:36:00 PM  
Blogger ayu_mkay said...

campur lak ngan penumpang yg dh masam.. lagilah aceemmmmmm

Monday, August 28, 2006 5:14:00 PM  
Blogger Syikin said...

yg masam tu tak larat tu..alamak loya pulak..

Monday, August 28, 2006 5:18:00 PM  
Blogger Dame RoSse said...

os:: dah tu kau tak turunkan tingkap ke? ataupun ko masih bertahan dalam airkon?
muahahahahaha....

Monday, August 28, 2006 5:24:00 PM  
Blogger semut said...

takpe..masam-masam..janji rok.hehe

Monday, August 28, 2006 9:15:00 PM  
Blogger Sastri said...

euwww....

Tuesday, August 29, 2006 12:10:00 AM  
Blogger debikdebuk said...

kiranya sepanjang perjalanan kau di'masam'kan oleh driver tu la... Mungkin pakcik driver tu nak menjerukkan dirinya...

Tuesday, August 29, 2006 5:41:00 AM  
Blogger Aku Bukan Bidadari said...

isk..dok dlm teksi tu pakai aircond tak? kalo pakai adui sesak nafas ehehehe..
sian OS

Tuesday, August 29, 2006 8:16:00 AM  
Blogger Sherin Almashor said...

hahahaha..kelakar le. Dia tak membawa budak tapi membawa bau masam je.

Tuesday, August 29, 2006 9:10:00 AM  
Blogger ~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

sapo yg dpt bau tuh..mmg kurang mkn asammm...sbb tu dpt bau....hahahah

Tuesday, August 29, 2006 9:13:00 AM  
Blogger jamri said...

ko letak hidung ko kat ketiak dia ke?

apa kaitan asam dgn masam?

Tuesday, August 29, 2006 9:53:00 AM  
Blogger ~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

KEKADANG MASAM PUN SODAP KANNN

Tuesday, August 29, 2006 1:00:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home