`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Projek Berakal Agaknya

Wednesday, June 28, 2006

Projek Berakal Agaknya

Aku dah lama plan benda ni. Cuma dulu takut. Sekarang aku dah buang takut tu. Sebab kalau masih ada takut tu, takkan lah jebat dah mengamuk, takkan cheng ho boleh keliling dunia. Aku dah tak de takut.

Aku ada stok sticker kereta University Of Ontahmano. Aku print utk kesukaan aku. Utk aku letak kat kereta aku. Mungkin aku akan jual kepada yg berminat. Tapi aku tak tahu macam mana dan berapa harga yg patut aku letak.

Jadi. Kawan2 bloggers semua. Sesiapa berminat, sila lah letak address ke mana korang nak aku poskan sticker ni. Kalau takmau alamat tu diketahui umum, emailkan jer kat aku.

Korang jgn risau. Alamat korang takkan aku kasi kat mana2 awek atau balak yg tak bertanggung jawab. Semua akan selamat dlm simpanan aku. Aku akan cuba hantar melalui pos biasa. Sebab posmen dah kurang kerja, ramai yg guna email dan sms. Dan satu lagi sebab, murah.

dan bila ada yg dah terima. Silalah berikan komen anda. Agak2 berapa harga aku patut letak.

27 Comments:

Blogger Puteri Satu said...

Hai.. aku baru 1st time jengok blog ko..salam perkenalan ya... cantik sticker ko....

Wednesday, June 28, 2006 1:52:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

puteri : salam, jgn segan2...buat mcm blog aku....

Wednesday, June 28, 2006 1:57:00 PM  
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Projek berakal tu OS. Boleh buat bisnes apa.....

Jgn lupa aku punya satu. Kalau aku tampal kat belakang kereta purple aku tu kang semua orang tau yang itu aku..... he he he...

Wednesday, June 28, 2006 2:08:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

BP : aku akan pos utk kau dulu....email cepat....biar glamor sket...

Wednesday, June 28, 2006 2:30:00 PM  
Blogger Angah said...

survey la harga kat luar berapa untuk saiz sticker tu. up la singgit dua kos penghantaran.

Wednesday, June 28, 2006 2:51:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

angah : kos mungkin harga setem dan harga printing jer, aku rasa dlm rm3 ok kut...tgk la cemana.. kau dah email add ker..?

Wednesday, June 28, 2006 2:55:00 PM  
Blogger Unknown said...

haha....ni kira present tuk kengkawan ye OS! nih yg best nih :P

wa nak satu...nnt wa kirim address.

Wednesday, June 28, 2006 3:12:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

Halo : ni kira hadiah bday la, nanti bday jgn mintak lagi....

Wednesday, June 28, 2006 3:22:00 PM  
Blogger hamka said...

aku ingat nak tampal kat kereta mayatlah..tu pun jika jabatan ugama bagi..oh..

Wednesday, June 28, 2006 4:21:00 PM  
Blogger Pandang Dengar Diam said...

aku pun nak OS....nk tampal kat keta ku hehehe

Wednesday, June 28, 2006 4:28:00 PM  
Blogger Mme RoSsé said...

Nama aku ada... jadi dengan tanpa segan silunyaaaa

"AKU NAAAAAAAKKKK"...

Sekian,
terima kasih.

Majulah sukan untuk negara.

Wednesday, June 28, 2006 5:36:00 PM  
Blogger zino said...

nak satu hehe

ada space utk satu sticker lagi tu.. kalau lebih harus tak payah pandang cermin belakang lepas ni hehe penuh..

Wednesday, June 28, 2006 10:41:00 PM  
Blogger tuan tanah said...

kalau saya yang duduk luar negara, sudikah encik ontahsapo hantar juga?

Thursday, June 29, 2006 2:43:00 AM  
Blogger rina said...

tak kira... aku nak... aku nak...

Thursday, June 29, 2006 9:09:00 AM  
Blogger oren said...

aku nak..aku nak..karang2 aku email add aku yek?

Thursday, June 29, 2006 10:06:00 AM  
Blogger Mummy Rizq said...

walaupun aku baru jadik rakan bloggers kau.. aku nak jugak! kang aku email address k!! bleh tak nie???

Thursday, June 29, 2006 10:17:00 AM  
Blogger ontahsapo said...

pb : boleh...

hamka : email alamat kat aku...

cuaca : mana alamat kau..?

rosse : dah terima, tungguuuu....

zino : dah terima...tungguuuu....

tuan tanah : sudi, cuma nak tahu berapa kos setem jer....

rina : tungguuuu....

oren : cepat email alamat...

marlina : boleh, email cepat....

Thursday, June 29, 2006 10:51:00 AM  
Blogger iejal said...

erm... brape juta bro ko buat sticker nih, brape beso? aku letak kat motor lepas ke? hehehe nak satu....

Ko buat brape ar di nya modal??? Ko keje kedai sticker eh...

Thursday, June 29, 2006 11:07:00 AM  
Blogger Sir Mute Key Chicks said...

weih.aku nak jugak.tapi sticker yang kecik jer.aku taknak yang besor tuh.sticker untuk tampal kat motor jer.hehe.

by the way,aku tak perlu bagi email kot pasal aku akan tulis alamat aku kat sini bagi mempromosikan rumah aku.haha

ko tulis,

Kepada:

Encik Sesemutkecik
A1-02-07, Pangsapuri Indah, Taman Teluk Air Tawar,Teluk Air Tawar,13050 Butterworth,Penang.

Selamat menghantar.kalu dah anto, reply kat blog aku.kalau rajin laa.hiks.

asslamualaikum dan terima kasih.

Saya yang menjalankan tugas,
Encik Semut

Thursday, June 29, 2006 11:18:00 AM  
Blogger ontahsapo said...

eijal : kasi alamat, aku hantar, tapi utk motor belum buat lagi..ni utk keter atau peti sejuk jer...

semut : ni utk keter la, tapi sebab kau kasi alamat, aku tetap pos kasi kau...

Thursday, June 29, 2006 11:37:00 AM  
Blogger Asmadi said...

eheh member baru join geng nak juga leh ke?

Thursday, June 29, 2006 12:46:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

moon : boleh takder hal...

asmadi : boleh, email saya, nanti kita bincang....

Thursday, June 29, 2006 12:52:00 PM  
Blogger Sherin de Souza said...

Ontahsapo, cantikla sticker tu. Idea u ni mmg menarik. Tabik!

Thursday, June 29, 2006 2:41:00 PM  
Blogger NONIE AZIZ said...

aku nak satu!!!serius aku nak satu!!

Thursday, June 29, 2006 3:17:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

sherin : tq tq, tak nak order ker...?

MR : hah tunggu lagi.....

Thursday, June 29, 2006 3:49:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

helang : kau dah email ker detail kat aku...?

Friday, June 30, 2006 4:30:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Very nice site! penis piemel lul Vendita trattori mercedes

Sunday, February 04, 2007 6:41:00 AM  

Post a Comment

<< Home