`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Awek Sebelah

Thursday, June 08, 2006

Awek Sebelah

Hari tu. Pagi. Stesen petronas depan ISKL. Aku terpandang awek yg duduk dlm civic sebelah aku. Selalu gak aku terpandang dia ni. Kadang kadang kat traffic light. Kadang kadang kat depan rumah aku.

Cun. Dia tak perasan aku pandang dia. Geram jer rasa. Kalau lah aku dapat ni.

Lepas isi minyak. Aku masuk kereta. Aku tenung dia lagi. Macam tadi jugak. Dia tak perasan jugak. Aku cuba senyum kat dia.

Tiba tiba. "You pandang i pelik jer pagi2 ni kenaper?" sambil tepuk peha aku. Konon malu ditenung.

Dalam hati aku "Sekarang dah jadi isteri ni, pandang dia pun kena tegur. Dulu ok jer". Aku cakap dalam hati jer la.

25 Comments:

Blogger blackpurple said...

Ceh....Tu memang sengaja pandang bukan 'terpandang'.. kalau 'terpandang' macam kes aku terpandang kau hari tu... hehehe

Thursday, June 08, 2006 4:40:00 PM  
Anonymous oren said...

siap 'terpandang' dan 'kadang2' plak...isshh..tak logik sungguh...

Thursday, June 08, 2006 4:42:00 PM  
Blogger MAMARISYIA said...

Oren, betulkan tak logikkan kadang2.. abih yang air liur basi ko tiap2 pagi kena kat muka isteri tu apa kes....muhahahahha

Thursday, June 08, 2006 5:05:00 PM  
Blogger Hot Mama said...

Hello! Ni yang HM naik hot nie.. kan ontahsapo dah ade bini... Buat ape nak tgk pompuan lain...Hhahaah!!!

Thursday, June 08, 2006 5:22:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

BP : ini kes terpandang la...yg bukan ter tu lain la....

oren : hahahaha...yg ter' tu yg selalunya best....

MR : mana der aku kasi air liur basi...selalunya gosok gigi dulu baru ber....

HM : amboi mak buyung ni marah pulak dier...awak tu membawak budak, jgn marah2 sgt...tak elok...hehehhehehe

Thursday, June 08, 2006 5:33:00 PM  
Blogger rina said...

ceittt... kurang asyam OS.... hehehe. mula2 rasa nk ckp... gatai gak si OS ni... muahahaha. patutlah org ckp dari mata turun ke hati...

Thursday, June 08, 2006 5:34:00 PM  
Blogger sinaganaga said...

ha ha

Thursday, June 08, 2006 7:47:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

rina : tak baik kata orang gatai, sebab dia tak gatai...

naga : terharu aku tgk komen ni...

Friday, June 09, 2006 9:58:00 AM  
Blogger Lan Rambai said...

Hehehehe.. tak acilah wei citer pendek beno macam ni hehehe.

Friday, June 09, 2006 10:05:00 AM  
Blogger ontahsapo said...

lan : citer panjang ada, tapi bila dah ditapis tinggal ni jer, katanya tak sesuai utk tatapan umum terutama yg dibawah umur!

Friday, June 09, 2006 10:32:00 AM  
Blogger Lan Rambai said...

AKu nak tahu satu benda jer.... camna akhirnya awek civis tu senyum balik kat ko? Adakah ko langgar bontot dia ekekeke

Friday, June 09, 2006 10:47:00 AM  
Blogger Mamamanja said...

hehehe... 2x kali baca

Friday, June 09, 2006 10:52:00 AM  
Blogger ontahsapo said...

lan : dier senyum sebab aku duk tenugn dier...ala duk sebelah aku jer, kadang2 aku hantar dier pegi opis.....

MM : ptg nanti baca lah lagi, terima kasih.....

Friday, June 09, 2006 10:57:00 AM  
Blogger Syikin said...

heheh..dalam hati mulalah nak ngumpat, udah OS nak ngorat makwe mana pulak..tup tup rupanya citer masa lum dpt isteri mula2 dulu.

eh, betul tau, kalau saya pun, suami tenung2 tu jd segan pulak, apasal entah..hehe..malulah konon.

oh ya, entri kat bwh yg saya terlepas tu haru betul dpt kawan mcm tu ...silap ari bulan blh kena penampor jepun hehee

Friday, June 09, 2006 12:16:00 PM  
Anonymous drusoft said...

terharu aku bace cite ni...
romantik abes cite dapat isteri..

Friday, June 09, 2006 2:18:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

syikin : kau ni, aku insan yg baik..hahahah...malu aper nyer, pendang jer, bukan buat apa pun....?

kau tergamak ker nak tampor kawan yg kiut cam tu...?

drusoft : ramai isteri2 baca, diorang kata aku ni gatal...ader ker...?

Friday, June 09, 2006 2:30:00 PM  
Blogger cuaca said...

lepas pandang bleh tak terkam?OPS!! over ker klu terkam??

Friday, June 09, 2006 4:05:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

cuaca: jgn terkam kat petrol pump, nanti kena saman...

Friday, June 09, 2006 4:25:00 PM  
Blogger dugongsenyum said...

ha ha ha

Friday, June 09, 2006 4:32:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

dugong : kalau naga hanya.. ha ha, kau pulak.. ha ha ha....

Friday, June 09, 2006 4:38:00 PM  
Blogger kasutVINCCI said...

hik hik hik..ingat kan OS nak buat awek spare td.

Sunday, June 11, 2006 9:02:00 AM  
Blogger ontahsapo said...

KV : mana ada, aku ni setia.......

Monday, June 12, 2006 1:46:00 PM  
Blogger .:HalogamoRa:. said...

cis! punya la fokus last2 bini ko...hampesss

Monday, June 12, 2006 2:03:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

Halo : tu lah klimaks citer ni, apsal semua korang anti klimaks ni..?

Monday, June 12, 2006 4:00:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! order vicodin barcode scanners claymont delaware adware spyeare Fire alarm tones in due time nursing bra personal bankruptcy non dischargeable debt in iowa

Monday, February 05, 2007 7:34:00 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home