`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Ono Opo Awakmu

Tuesday, May 23, 2006

Ono Opo Awakmu




Lagu ni khas buat peminat Peter Pan, dan Khas buat Blackpurple juga semua mereka mereka yang jaworld.

11 Comments:

Blogger blackpurple said...

Hehehe...
Terima kasih...terima kasih....

Terharu sungguh rasanya nih....

Tuesday, May 23, 2006 5:49:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

BP : walaupun aku tak paham, tapi aku layan...

Tuesday, May 23, 2006 5:52:00 PM  
Blogger kasutVINCCI said...

wah OS, berbakat rupanya eh? Nanti audition af5 jgn lupa pegi tau!

Wednesday, May 24, 2006 8:41:00 AM  
Blogger .:HalogamoRa:. said...

kasutvincci betul tuh! os jgn lupe tau...

Wednesday, May 24, 2006 9:02:00 AM  
Blogger ontahsapo said...

KV & Halog : buat pengetahuan korang, tu bukan aku nyanyi, tu nyanyian didi kempot, indon! kalau aku nyanyi cam tu dah lama aku masuk AF.

Wednesday, May 24, 2006 9:17:00 AM  
Blogger blackpurple said...

Didi kempot? ha ha ha. Nama pun dah kelakar......

Wednesday, May 24, 2006 9:25:00 AM  
Blogger ontahsapo said...

BP : tu lah dier...

Wednesday, May 24, 2006 9:32:00 AM  
Blogger Syikin said...

la..ingatkan OS paham, rupanya tak paham juga. baru nak puji hebatnya suara OS kalah MAWI (sorry saya bukan peminat MAWI, hrp peminat MAWI x marah :), rupa2nya suara didi kempot..adus, syikin tertipu.

Thursday, May 25, 2006 8:40:00 AM  
Blogger ontahsapo said...

syikin : puji la, apa salahnya...

Friday, May 26, 2006 9:04:00 AM  
Blogger iejal said...

weh keren sih... waduh layan~ dimana dapet lagu nih sih? bole kasi sy sih?

Sunday, May 28, 2006 5:11:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

iejal : boleh, takder hal...email la aku...

Monday, May 29, 2006 4:32:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home