`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Burger Baru McD

Monday, May 08, 2006

Burger Baru McD

Hari ni, aku tersangkut dekat BCB Pandan lagi, sebab nak cash kat satu chq ni, so terpaksa aku tunggu jugak..

Nak tunggu giliran 17 orang kat depan tu mengambik masa satu jam 2 minit, so nampak tak betapa lembabnya servis diorang? Bila sampai turn aku baru aku tau kenapa, rupanya semua staff kat kaunter tu akan beriya utk mempromo pinjaman ASB kepada setiap org yg hadir dikaunter diorang.

Aku pun terkena gak, niat aku utk cash kan chq dan bank in RM23 ke akaun tok rimau pun mengambil masa 13 minit. So baru aku sedar, diorang sebuk nak promo dan nak dapat komisen, dan org semua akan tunggu dengan barannya....

Lepas keluar jer dr bank, aku terus sms tok rimau tentang duit yg aku masukkan tadi. Tiba tiba satu sms masuk, kawan yg bermasalah ingin meminjam duit. Mana dia tahu aku baru cashkan chq ni? Dia nampak ker? Atau DIA saja nak test aku hari ni?

So, fikir 2 kali, terus aku pergi kerumah dia. Walau tak sebanyak yg dia nak, aku bagi la separuh utk dia makan anak beranak sekurang kurangnya sampai esok. Itu jer aku mampu.

Lepas tu terus ke Kedai TM Ampang, bayar streamyx rumah, opis dan tmnet aku. Balik tu lapar giler...terus pi McD try burger baru dia. Boleh tahan la jugak. Tapi aku lagi suka burger kat tepi jalan tu, lagi bestttt.

McEgg Beef Burger.

11 Comments:

Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Aku tak berapa suka makan burger.... tapi betul cakap anda, burger kat tepi jalan tu lagi sedap.... murah pun ya...(kalau kena yang sedap la, kalau kena yang tak sedap...nasib la...)

Dari segi service bank2 ni...rasanya kalau bank tempatan takleh lawan Public Bank kot....

Monday, May 08, 2006 4:47:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

BP : Setakat ni memang public bank cepat giler, lepas tu RHB pun ok, dan kalau ikut aku la, BCB memang hampeh....

Monday, May 08, 2006 4:51:00 PM  
Blogger Kaklong Syikin said...

lapar plak nampak burger ni.

siannya kat kawan tu, baru awal minggu bln 5 ni.

Monday, May 08, 2006 11:16:00 PM  
Blogger Sir Mute Key Chicks said...

Bcb lembab?tak la kot.aku rasa BSN yang maha lembab.hahaha

Tuesday, May 09, 2006 8:24:00 AM  
Blogger ontahsapo said...

Syikin : Susah nak cakap la, masalah masing2 kita tak tahu la....tapi aku kenal dia lama....tolong sekadar mampu...

Semut :Agaknya la, aku jarang ke BSN, setahun sekali agaknya, tapi setakat ni BCB memang out..!!

Tuesday, May 09, 2006 10:30:00 AM  
Blogger Hot Mama said...

Nampak sungguh menyelerakan! Tapi betulla burger R tepi jalan lagi best...

Tuesday, May 09, 2006 10:55:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

siut! gambar burger pun nak close up! saya teruja nak makan!!

Tuesday, May 09, 2006 11:12:00 AM  
Blogger ontahsapo said...

moon : kira ok la ada despatch, kalau takder, kena la sendiri...

HM : setujuuu...

GT : hahahaha...apa lagi GT, singgah la drive thru.....

Tuesday, May 09, 2006 11:20:00 AM  
Blogger ibuVouge said...

wah..mcm sedap la burger ini...OS IV dah tengok teater kat bawah nuun..best kan..nak tengok lagi, tapi mana nak letak dua angels ni..
sejak second deliver belum lagi lalu carper istana budaya tu..cepat nak besar..Ibu nak nengok teater

Tuesday, May 09, 2006 12:49:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

IV : ala tinggalkan kejap dgn maid, tgk show petang...kalau suka teater kan, lepas ni layan actorlympics afdlin, sure gelak golek2...

Tuesday, May 09, 2006 1:04:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Very nice site!
percocet cod online Best flat screen tv Laptop rubber feet sce flat screens how to play street craps http://www.pdasnascar.info/Flatscreenmonitor.html Wap pressure washer florida real estate Iduck usb hard drive Blackberry phone tips Lcd flatscreens accredited online accounting

Wednesday, December 27, 2006 8:26:00 AM  

Post a Comment

<< Home