`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Gubra

Thursday, April 13, 2006

Gubra


Selasa, 11 April 2006, Pukul 1.30 petang, aku bersama isteri dah ready dlm cinema 3 kat TGV KLCC nak layan Gubra.
Habis jer citer, my wife cakap kena tunggu sebab ada last scene yg membolehkan kita paham cerita Gubra ni. So, aku yg tak tahu sgt ni tunggu jer la, Yg keluar cuma nama nama pelakon dan watak watak yg dibawa. Lepas tu lampu panggung menyala. Tunggu lagi. Tiba tiba orang semua bangun. Tunggu lagi.
Last sekali, skrin off. Nak tunggu apa lagi? Keluar la dgn maki hamun yg macam2.
So, utk sesiapa yg ada hati nak gi layan, jgn gi kat KLCC, pi carik panggung lain. Kalau tak korang akan jadi frust samer cam kami laki bini.

8 Comments:

Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Semua TGV ke macam tu OS..? Ke TGV KLCC jer...Aku baru plan nak tengok ni....Filem Yasmin Ahmad memang aku jarang miss....

Thursday, April 13, 2006 11:00:00 AM  
Blogger ontahsapo said...

BP : tak tahu la, tapi kena time aku tgk camtu lak, maybe diorang sendiri taktahu ada lagi scene penting lepas tu, so yasmin pun pi buat cam tu saper suruh kan....

Thursday, April 13, 2006 11:16:00 AM  
Blogger Sir Mute Key Chicks said...

hehe.tapi memang ader last scene yang boleh membuatkan kita faham cerita tuh.member aku la yang bagitau pasal dia gi tengok pratonton.

Thursday, April 13, 2006 12:10:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

semut : tu yg aku frust tu, ramai yg cakap scene tu penting...so nak wat cemana, tunggu vcd la..

Thursday, April 13, 2006 12:19:00 PM  
Blogger Kopi Suam said...

hmmm betul ke ader last scene tu...aku dah lama tak tengok wayang..

Thursday, April 13, 2006 1:15:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

kopi suam : betul, rozie pun ckp dlm MHI supaya jgn balik bila dah kuar credit tu, sebab scene tu boleh buat kita tahu jalan cerita semuanya....so aku ni malang la hari tu...

Thursday, April 13, 2006 1:21:00 PM  
Blogger kasutVINCCI said...

isk isk isk...kesian awak tak dpt tgk ending. Tp jeles la, dah lama kv tak tgk wayang. Hubby mmg tak minat langsung, tambah lagi dah ada anak ni. Pas tu pulak, mana ada panggung wayang kat kota bharu. Ada satu, tapi punya la hazabbbb.

Thursday, April 13, 2006 3:30:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

kv : sian yer, turun KL la tgk wayang, sini byk....mcm2 cerita ader...

Thursday, April 13, 2006 3:36:00 PM  

Post a Comment

<< Home