`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: sayap ilusi

Friday, March 17, 2006

sayap ilusi

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Wings (Album Naga Keramat)
Sayap Ilusi
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Semakin jauh
aku renungi diri
semakin dekat
kekasih di hati

dia mentari
akulah sinarnya
dia lautan
akulah airnya

kalaulah ada
selain dari mu
biar ku hancur
dan menjadi debu

bila hadir cinta yang satu
tidak ku peduli sejuta sakti mu
menghukum aku dengan dusta
neraca dunia hakimnya

kerana cinta
biar aku di anggap gila
terbang dengan sayap ilusi
bertutur dalam bahasa hati

bila hadir cinta yang satu
tidak ku peduli sejuta sakti mu
menghukum aku dengan dusta
neraca dunia hakimnya

bila hadir cinta yang satu
jangan di tanya siapa dia
tanya dia siapa kita
dan pulang ke mana akhirnya

kerana cinta
biar aku di anggap gila
terbang dengan sayap ilusi
bertutur dalam bahasa hati

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Dah 2 minggu duk layan lagu ni, tak tahu sampai bila, setakat ni lagu la...
Lagu ni Isma Halil Hamzah selalu mainkan bila dlm kisah seram kat THR dulu...

Sesapa yg teringin nak dgr tu, tapi tak dapat nak carik, email la, nanti gua nyanyikan....

6 Comments:

Blogger blackpurple @ jowopinter said...

teruja pulak nak dengo ontahsapo nyanyi ni...hehehe...

Friday, March 17, 2006 5:18:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

gua sent email jer mp3 tu kat lu, kira cam nyanyi jer la....ok tak?

Friday, March 17, 2006 5:39:00 PM  
Blogger hamka said...

ontahsapo, aku ni pemandu 'keretamayat'...
macam best jer blog engko...
aku jumpa komen kou kat blog blackpurple...
aku nak berkahwan ngan org yg sula lagu...boleh?

Sunday, March 19, 2006 9:50:00 AM  
Blogger ontahsapo said...

takder hal, berkawan biar ramai... timer kasih singgah blog aku ni...

Sunday, March 19, 2006 12:38:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

hehehehe..
anak sapo la ni..

Sunday, March 19, 2006 7:15:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

ontah lah, ontah apo apo dio ni....

Sunday, March 19, 2006 10:59:00 PM  

Post a Comment

<< Home