`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Nasik Lemak Singgit

Wednesday, March 15, 2006

Nasik Lemak Singgit

Pagi ini badan terasa lemah sikit, mcm nak demam pun ada. Tapi aku tak nak demam. So lepas mandikan zaref yg bangun lagi awal dari aku, aku msg Pak Cha mengatakan tak berapa larat nak berjanji temu dgn dia, mungkin esok saja.
Sejurus turun nak panaskan enjin kereta, sempat tgk zaref duk menyembur mulutnya, ni benda baru yg dia belajar semalam. Habis semua org kena sembur air liur dia.
Motivasi hari ni ditahap yg agak baik. Tersenyum jer dlm kereta sepanjang perjalanan ke opis. Singgah pulak beli nasik lemak singgit, BERJAYA!
Terus angkat 2 bungkus. Manalah tahu kut ada sesapa kat opis, bleh la makan sama sama. Tapi malangnya, takder sapa. So tengah hari ni dah ada lunch.
Masuk jer opis, on laptop, terus masak air. Hajat nak buat milo tarik. Pergh... sedapnya...Apa yg jadik seterusnya hanya dapat digambarkan dgn gambar!!

2 Comments:

Blogger azwe77 said...

Laa guwe mati2 ingat lu cite psal another 'nasik lemak' .. hehehe tpi ape2pun mmg kita serupa ler .. guwe mmg minat sgt mkn nasik lemak .. kalu breakfast x mkn nsik lemak, rsa dunia nie x meriah ler!

Thursday, March 16, 2006 6:13:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

nasik lemak tu lain hari kita sembang....

Thursday, March 16, 2006 8:23:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home