`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Nama

Wednesday, March 29, 2006

Nama

Dah ada ke nama nak kasik kat anak nanti?

8 Comments:

Anonymous nama saya gitartong said...

saya sedang merancang perkahwinan. selepas itu barulah merancang untuk buat anak dan selepas dilahirkan baru saya merancang untuk dinamakan. tapi rasanya, saya hendak namakan anak saya, GAMBUS BIN GITARTONG

Wednesday, March 29, 2006 10:31:00 PM  
Anonymous atok said...

bagi nama anak tiga depa panjang, panggil tak sampai sejengkal. boleh ke?

Thursday, March 30, 2006 8:50:00 AM  
Blogger ontahsapo said...

gitartong : kasi nama gitarkaran ok gak

atok : apa ada pada nama?

Thursday, March 30, 2006 10:01:00 AM  
Blogger blackpurple said...

walaupun nama aku depan ada tengku (perasan la pulak.....hehehe)nama anak aku nanti kalo boleh nak pakai tiga huruf je. senang. hehehe.

Thursday, March 30, 2006 11:54:00 AM  
Blogger MAMARISYIA said...

Alamak nampak gaya memang nak kena panggil nama penuh anak aku ni!!

GT! ko cakap la macam tu nanti dapat anak ko bubuh nama lain...tgk2 anak ko tak serasi ngan nama baru...dia nak jugak nama Gambus tu!! sapa yang patut dipersalahkan??? Padan ngan muko ekau!!

Thursday, March 30, 2006 2:30:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

mamarisya : ko jgn la takutkan GT tu, mana tau dia memang nak nama tu, turun temurun tu...

regards,

Thursday, March 30, 2006 2:40:00 PM  
Blogger Hamka said...

aku akan dapat baby baru bulan 9 nanti..
aku dah ada 2 anak lelaki..
bini aku ada sebut2 nama perempuan..nak anak perempuanlah tu..

dlm hati aku:

(lelaki..)

Nama: Muhammad Hazkil Bin Muhammad Hamka...

oh..shahdunya!

Saturday, April 01, 2006 1:05:00 PM  
Blogger ontahsapo said...

nama yg baik... insyaallah baik jugak orangnya....

Monday, April 03, 2006 4:43:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home