`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Tepung Pelita, Murtabak, Popia

Friday, October 14, 2005

Tepung Pelita, Murtabak, Popia

Dah masuk hari ke 10 ramadhan, menu utama setiap balik dari masjid lepas solat tarawikh tak lain tak bukan murtabak dgn kuah bawang, tepung pelita 3 seringgit dan popia sebijik 50 sen.

Rasa macam muak jer kalau asik makan tu jer hari hari, tapi hakikatnya, setiap malam, semua habis. Agaknya tu lah selera kami tahun ni.

Murtabak ni senang, dah siap potong, makan jer terus, ader daging la, telur la, semua cukup. So rasanya semua org takkan tolak.

Tepung pelita, dah 3 tempat beli. Yang paling okay, kat Tmn Nirwana, sedap dan murah.

Popia ni, mcm2 style, ader yg kuah kat atas, yg takder kuah dan yg basi tak sempat makan pun ader. So kena la tgk org yg jual tu dulu...

Petang ni, balik singgah lagi Tmn Nirwana, tapi, takkan nak beli tu jugak..? Beli kuih lain la.

Hari hari fikir macam tu, tapi bila balik rumah, tu jugak yg dapat.

1 Comments:

Anonymous Paullina said...

lah ... awat lagu tu? tak kan tak daq benda lain kot?

Friday, October 14, 2005 4:33:00 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home