`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Misi Kemanusiaan ntv7 iii

Monday, October 17, 2005

Misi Kemanusiaan ntv7 iii

Bila dah tgk semua ulasan ntv7 sabtu lalu, aku sendiri rasa sedih tgk makngah. Padahal, dah lama aku tgk dia mcm tu, tapi masih sedih lagi. Entah la.. bak kata Paulina, mana hilang anak dia pun tak tahu.

So, lepas ni, harap mak ngah terbela. Bukan nakkan rumah baru, tapi sekadar tempat yg lebih baik dari sekarang. Bukan nak di belai, tapi sekadar ada yg simpati. Supaya sisa sisa usia, tak habis begitu saja dicelah telaga buruk. Dia bukan pendatang asing, dia rakyat malaysia yg sama sama berkad pengenalan biru. Tapi kenapa hidupnya lebih daif dari mereka yg ditahan di kem semenyih?

Saat ini, mungkin sudah ada yg datang membantu, atau mungkin ada yg sedang berusaha mengubah nasib makngah. Terima kasih semua.

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home