`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Minggu Lepas

Monday, September 19, 2005

Minggu Lepas

Awal Syaaban, di rumah sebuk dgn orang baru, ader 2 org baru....anak aku...dgn maid aku...yg terbaru..anak aku..lahir pada 1 syaaban, tahun ni lah...Ramai yg datang, kengkonon nak tgk anak aku, tapi ramai yg nak tgk aku dgn bini aku mcm mana keadaannya setelah ada orang baru ni...Semua tanya aku " macam mana dah jadi ayah?"...... Aku " okay..." Entah... apa aku nak jawab... soalan apa tu... apa jawapan yg diorang nak tahu....

Kat opis, Boss bukak cerita pasal sejarah negeri Selangor... dari Daeng Gelaga sampailah ke sultan sekarang ni... dari Keris Beruk Berayun sampai lah ker Gurindam 12 Raja Ali Haji...wahh... best jugak cerita sejarah ni... byk sebenarnya yg aku tak tahu... konon dulu sejarah dapat C3... yang paling best cerita pasal kenaper Selangor ni byk pokok pinang... tgk la merata istana mesti ada pokok pinang.... tu baru negeri Selangor.. belum lain lagi... menarik...

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home