`o.n.t.a.h.s.a.p.o`: Hari Pertama

Monday, September 19, 2005

Hari Pertama

Blog!! takder idea, aku masuk blog afdlin shauki, terus rasa macam teringin nak buat blog sendiri, so aku try la...nampak macam best jer...tak tahu la best ker tak..baru nak mula ni..sampai berapa lama pun tak tahu lah .

Dulu pernah try mcm2, frensterlah, my spacelah, fotopages lah...yang tahan lama sikit... http://ontahsapo.fotopages.com itupun sempat la beberapa muka...sekarang dah malas nak post gambar walaupun gambar makin banyak...

Hari ni macam menarik....bangun awal, tapi lepas bawak anak turun bawah, aku naik bilik balik, sambung tidur...terlajak..bini gerak pukul 9, nasib baik kerja takder boss, so rilek la, lepas breakfast roti dgn telur goreng letak sos sikit...kena teh o suam, pastu tukarkan pampers anak pulak. Kalau tak tukar kang teruk lak ruma dier...nak kena tukar diapers lain..sian lak tgk anak aku tu...Walaupun baru usia 15 hari...dah naik ruam...so kena carik diapers lain...yg mahal sikit la agaknyer...

Mula2 keluar dari Ampang Puteri, dia pakai "Pureen Basic", aku punya la nak jimat, pegi beli "kiddy Soft" kononnya murah...dah naik ruam...ni aku la yg kena...dah kena beli Pureen balik..aku try gak beli Pet Per sekali, mana tau ok...murah sikit.....(ada hati nak try lain gak tu)
Malam ni bleh tau la macam mana.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home